Reszkess Pocket Pair! - Már kép is van a Tencent Palworld-klónjáról
A Tencent nagyon is komolyan gondolta, hogy fel akarja venni a versenyt a Pocket Pairrel. Az egyik Palworld-klón például már hamarosan meg is jelenhet.
Cloud | ápr. 17. 16:00
A Tencent nagyon is komolyan gondolta, hogy fel akarja venni a versenyt a Pocket Pairrel. Az egyik Palworld-klón például már hamarosan meg is jelenhet.
Cloud | ápr. 17. 16:00
Anyagi nehézségekbe ütközött a Take Two, így a hírek szerint többszáz dolgozótól búcsúztak el, ami természetesen hatással volt a játékfejlesztésekre is.
Cloud | ápr. 17. 14:04
Csaknem félszáz játékkiadó értékelései alapján állt össze a Metacritic toplistája, aminek első 10 helyéről meglepetésre a legnagyobbak egyike is lecsúszott.
Gábor János | márc. 25. 09:30
A Steam legmélyebb bugyraiban olyan anomáliákra bukkanni, mint a 394.000 forintos szarjáték, de még meglepőbb, hogy meg is veszik. De vajon miért?
Bódi Dániel | márc. 20. 00:08
A Unity közzétette, hogy hány játékstúdió használ már mesterséges intelligenciákat, amik különböző módon a fejlesztési idő csökkentésére szolgálnak.
DV | márc. 19. 14:00
Egy modder teljesen egyedül pimpelte fel a definitívnek csúfolt Unreal Engine 5-ös GTA: San Andreast – a Rockstar és a Take Two helyett.
Bódi Dániel | febr. 27. 13:41
A Take-Two 2023 jelentései kifejezetten bizakodóak voltak 2025 első felét illetően. A 2024 eleji jelentések azonban már a GTA VI csúszásáról árulkodnak.
Arpi | febr. 11. 18:45
Az Ubisoft vezérigazgatója megmagyarázza, hogy miért nem lett ingyenesen játszható a Skull and Bones. Végülis teljesen érthető.
DV | febr. 09. 13:00
Ne csodálkozz, ha egyre kevesebb lemezes Xbox-játékot találsz a boltokban, melyektől Európa-szerte elkezdtek megszabadulni az üzletek.
Bódi Dániel | febr. 01. 21:51
A Take-Two vezetője szerint a játékokat az alapján kéne beárazni, hogy mennyi ideig készülnek, illetve hány óra játékélményt kínálnak.
DV | nov. 15. 15:00
Nem csak a Sony, de más videojáték-kiadó is úgy döntött, hogy támogatja a humanitárius segítségnyújtást a gázai és izraeli térségben.
DV | okt. 20. 15:00
Van magyarázat rá, hogy sok konzoljáték miért nem hozza ugyanazt a színvonalat PC-n, amit az eredeti platformon. Ezzel indokolják a fejlesztők.
Gábor János | szept. 28. 15:30