Egy, a közösségben régóta fennálló problémát javított a Respawn. Csökkent a torkolattűz, persze azért nem minden fegyver esetében.

Korábban már többször írtunk arról, hogy – sokak szerint csupán nyafogó – Apex Legends játékosok hányszor adtak hangot nemtetszésüknek a torkolattűz kapcsán. A fegyverek tüzelés közben ugyanis olyan erős torkolattüzet adnak ki, hogy a ADS nézetben szinte lehetetlen látni közben az ellenfelet.

Később vita tárgya is lett a téma, hiszen vannak, akik számára ez nem probléma, sőt természetes, mások szerint pedig hiba. A 2019 júliusi frissítésben a Respawn eltávolította a torkolattűz kikapcsolásának lehetőségét, később januárban az Apex Legens fejlesztői hírt adtak arról, hogy dolgoznak a problémán, miután számos panasz érkezett a közösségi oldalakon.

Kép forrása: Dexerto

Január végén az adathalász That1MiningGuy is beszámolt róla, hogy a fejlesztők valószínűleg már dolgoznak rajta. Nos, végre valóban eljött a javítás ideje, hiszem a System Override Collection Event indulásával végre kezdtek valamit ezzel a fránya játékmechanikával. Ahogy a patch notes-ból is kiderül,

csökken a torkolattűz mértéke ADS módban, kivéve a shotgun és sniper fegyverek esetében.

A kivételek tehát, amikre a változás nem érvényes:

  • EVA-8 Auto
  • Mastiff
  • Mozambique
  • Peacekeeper
  • Longbow DMR
  • Kraber .50-cal
  • Triple Take
  • Sentinel
  • Charge Rifle

Persze nem ez az egyetlen módosítás, melyet a frissítés során eszközölnek, de kétségtelenül ez az egyik legjelentősebb, tekintve, hogy egy hónapok óta fennálló közösségi kérésről van szó. Reméljük annak ellenére, hogy elég sok kivétel van, az Apex játékosok most már nyugodtabban alszanak majd.

A System Override Collection esemény március 3-án, azaz ma indul és két hétig tart: március 17-én ér véget.

https://www.facebook.com/groups/apexhunkozosseg/?ref=pages_profile_groups_tab&source_id=381780045225012

×