KÁPRÁZATOS: ilyen a GTA Vice City-je Unreal Engine 5-ben
A készítő a héten elhunyt Ray Liotta emlékének ajánlotta a remake-et.
A készítő a héten elhunyt Ray Liotta emlékének ajánlotta a remake-et.
A készítő a héten elhunyt Ray Liotta emlékének ajánlotta a remake-et.
Sokan vagyunk, akik nagyon várjuk kedvenc játékaink Unreal Engine 5-ben készülő folytatását, esetleg azokat a vadonatúj címeket, amelyeket már ezzel a motorral gyártanak a stúdiók. A technológia tényleg káprázatos dolgokra képes, ahogy azt láttuk az alábbi, fotorealisztikus vasútállomásról készült videóban, vagy az újrakreált Iron Man és Spider-Man esetében.
Most a 2002-es GTA: Vice City-ről is megmutatták, hogy milyen lenne egy UE5-ben készült Definitive Edition, és hát:
ritkán látni ennél gyönyörűbb újjászületést!
A döbbenetesen részletes – ugyebár Miami-ról mintázott – környezet egy YouTuber, TeaserPlay keze munkáját dicséri. Elárulta: Lumen-ben renderelte a részleteket, amelyekkel azt akarta demonstrálni, hogy mennyire erőteljes is tud lenni az UE5. Sikerült neki:
TeaserPlay utólag a héten elhunyt Ray Liotta emlékének ajánlotta a videót, hiszen a Nagymenők színészlegendája szinkronizálta a Vice City-ben Tommy Vercetti karakterét. A kommentelők jól elárasztották dicséretekkel a készítőt, mondván, „a Rockstar-nak le kéne szerződtetnie”, hiszen
„több mint igazi művész és professzionális fejlesztő”.
A Gaming Bible emlékeztet: nem ez az első olyan GTA-projekt, amihez a legújabb Unreal motort használták, és igen, a GTA: San Andreas nem kevésbé volt lenyűgöző. Már csak azt kell kibekkelni, hogy néhány kifejezetten az UE5 miatt késleltetett cím is megérkezzen.