A CD Projekt RED vezetősége úgy döntött, hogy az idei év nehézségei miatt a fennálló javításokat, frissítéseket és kiegészítő tartalmakat már csak jövőre kapjuk meg.

Nagyon úgy tűnik, hogy a CD Projekt RED nem csak a The Witcher 3 és a Cyberpunk 2077 újgenerációs frissítéseivel csúszott meg, hanem ez utóbbi lassan már egy éve tartó javítgatásával is.

Mindenekelőtt meg kell jegyezni, hogy a Cyberpunk jelentősen jobb állapotban van mint akkor, amikor tavaly decemberben megjelent. A korábbi generációs konzolok alapgépein ugyan mind a mai napig köhögve fut, mindenhol máshol viszont egészen jól el lehet vele szórakozni.

Az év elején mutatott fejlesztési ütemterv alapján viszont már meg kellett volna kapnunk az első történetet kiegészítő tartalmakat, most kellene érkeznie a fentebb említett next-gen frissítésnek, és elvileg elvileg már csak az utolsó simításokat kéne végezniük a játék régi konzolos teljesítményén.

Nos, most úgy tűnik, hogy ezekből idén már semmi sem lesz, és a fent felsoroltakat mind 2022-re odázták az összes még érkező javítással együtt. Legalábbis erről árulkodik a legújabb roadmap, amely szerint nagyjából 4-5 hónapos csúszásban dolgozhatnak a CDPR-en belül.

Mindennek talán az lehet az oka, hogy a vállalaton belül is nagy volt az átszervezés, a javításokba időközben bevonták a moddereket is, egy csomó új stúdióval bővültek, illetve korábban azt is megígérték, hogy nem csak őszintébben kommunikálnak majd, hanem nem fogják halálra túlóráztatni a fejlesztőket sem. Ezért inkább úgy dönthettek, hogy a tavalyi sok-sok hónapos hajtásból okulva most inkább úgy haladnak a munkával, ahogyan normális keretek között tudnak.

A Cyberpunk régi ütemterve:

A Cyberpunk új ütemterve:

×