Tényleg figyelne a Raven Software a játékosok panaszaira, vagy tudták, hogy túl erős lesz az MG 82.

Az MG 82 nem csak a tűzgyorsasága miatt volt szédületes – gyakorlatilag nem volt visszarúgása, és a lövedék sebessége elég volt ahhoz, hogy abszurd távolságból is szétszedje az ellenséget. Ez érezhető volt a játékosok panaszain is, amelyek bejárták az összes közösségi platformokat. Írtunk is róla hogy a Raven Software tervezi a fegyver nerfjét, viszont pontos adatokat nem adtak meg.

De most, a Season 4 megjelenése után pár nappal már változtattak is rajta.

Ahogy a Raven Software elmagyarázta, az LMG túl erős, és a nerfek ezt hivatottak kijavítani.

Az MG 82 összesen 7 változást kapott a június 22-i frissítésben, amelyeket az alábbiakban sorolunk fel:

  • A maximális sebzés 30-ról 29-re csökkent.
  • A minimális sebzés 28-ról 27-re csökkent.
  • A maximális sebzés hatótávolsága 20%-kal csökkent.
  • A fejlövés szorzója 1,3-ról 1,2-re csökkent.
  • A felső mellkas szorzó 1,1-ről 1-re csökkent.
  • A végtagok szorzója 1-ről 0,9-re csökkent.
  • A függőleges és vízszintes visszarúgás növekedett

Bár ezek a változások határozottan jelentősnek tűnnek, a fejlesztők szerint nem kell arra számítanunk, hogy az LMG elhagyja a metát, bár remélhetőleg egy kicsit kevésbé lesz OP.

Egy LMG-nek lehet gyors tüzelési sebessége, de valószínűleg nem is lehetne könnyen irányítani. Most, hogy a frissítés élesben van, már csak azt kell figyelni, hogy valóban megvalósítja-e azt, amit a fejlesztők szándékoznak.

Mit gondoltok, ezek a nerfek túlságosan erősek, vagy jól megérdemeltek lettek?

https://leet.hu/?s=xtrfy&post_type=product

×