A Warzone fejlesztői fenekestül felforgatták a játékot a Season 4 update-tel
Felejts el mindent, amit eddig tudtál a Warzone-ról – A Season 4 teljesen átírja a játékot.
Felejts el mindent, amit eddig tudtál a Warzone-ról – A Season 4 teljesen átírja a játékot.
Felejts el mindent, amit eddig tudtál a Warzone-ról – A Season 4 teljesen átírja a játékot.
Nos, megérkezett a Season 4 és nem gondoltam, hogy ennyi változást hoz magával. Ez azt mutatja, hogy a Raven Software nem mond le a Warzone-ról. Természetesen rengeteg meme jelent meg a Battlefield 2042 bemutatása óta, amit őszintén nem értek, hiszen teljesen különböző a két játék. Természetesen én is ránézek a BF-re, de a Warzone a battle royale játékok közt mindig is kiemelkedik, ezért nekem nem merül feledésbe.
Nézzük is, mi változik a negyedik évadban.
Krovnik Farmland
Néhány szegény gazda veteményesének közepén található egy lezuhant műhold, amelynek törzse több részre szakadt a mező közepén.
Bloc 18
A Sóbányák közelében, az egykor alvó faluhoz közelebb fekszik egy másik lezuhant műhold. Elhelyezkedése miatt a Radar Array-ról ejtőernyővel lezuhanó Operátorok számára nyitva áll.
Bloc 16
A Gora folyómeder mélyén, a repülőtér irányítótornya közelében egy ép műhold várja, hogy felfedezzék.
Gora Bridge
A Gora folyót a 12-es belvárosi tűzoltóállomás és a Promenád Vásártér között átszelő hídba közvetlenül becsapódott a lezuhant műhold, és egy darabot kivágott a téglából.
Új jármű: Dirt Bike
„Két keréken érkezik a terror.”
https://www.youtube.com/watch?v=muv-JNKMySQ
A C58 (BOCW) és az MG 82 (BOCW) megtalálható a loot poolban – Így könnyebben szintezheted az új fegyvereket
Combat Bow Killstreak hozzá lett adva a loot poolhoz – Hogy miiiii?
A self-revive spawn arány csökkent.
Snapshot Grenade
A leleplezés időtartama 1,25-ről 2 másodpercre nőtt.
A eltalált ellenségeket mostantól a csapatod is látja.
Egyéni módosítások
A BOCW-fegyverekhez engedélyezték az egyéni modokat. Ez lehetővé teszi, hogy elnevezz és elmenthess akár öt egyéni fegyverépítést Blueprintként.
„Továbbra is olyan izgalmas tárgyakat szeretnénk látni, mint a Specialist Token a Warzone-ban. Azonban megszerzésének egyszerűsége és következetessége azonban problémás volt. Ideális esetben a drop helyeket dinamikusan lehet kiválasztani több tényező alapján, mint például a kör helye, a gyalogos útvonal és a játékosok preferenciája. Ha bevezetünk egy exkluzív, erős tárgyat, amelyet csak egy helyen lehet megszerezni, az olyan torzító hatással lehet a játékmenetre, amely csökkentheti a korai játékstratégiát. Szeretnénk azt is biztosítani, hogy a rejtekhelyek megnyitása vagy a contract-ok teljesítése izgalmas legyen, függetlenül attól, hogy a térkép melyik pontján tartózkodsz. Ennek eléréséhez olyan tárgyakra van szükségünk, amelyek rendkívül ritkák, de nem célzott módszerekkel szerezhetők meg. Lehet, hogy újra láthatjuk a Specialist Token-t, talán hamarabb, mint gondolnátok – de úgy lesz újra kiegyensúlyozva, hogy nem nyújt sem Fegyver-előnyöket, sem halál esetén eldobható tárgyakat.”
Új fegyverek (BOCW)
MG 82: LMG
C58: Assault Rifle
Nail Gun (Szögbelövő pisztoly): SMG
Baseball ütő: Melee
OTs 9: SMG (Szezon közben)
Mace: Melee (Szezon közben)
„Egy jövőbeli javításban átfogó egyensúlyi változtatásokat fogunk végrehajtani a fegyvereken. Hadd beszéljük meg egy pillanatra a döntés mögött meghúzódó filozófiánkat. Magas szinten a Warzone egy olyan játék, amely a tűzharcokról szól. Minél több időt szánunk a mechanikus és stratégiai kérdésekre az összecsapásokon belül, annál magasabb a „képességek felső határa”, és annál hosszabb lesz a személyes utunk a „mesterré” válás felé. Úgy véljük, hogy az összecsapások gyakorisága és az, hogy hogyan navigáljuk őket, nagyban hozzájárul az általános szórakozás szintjéhez. Több menekülést szeretnénk lehetővé tenni a lehetetlen helyzetekből, a kifinomultság pillanatait, az epikus kijátszásokat és a kiváló lövészi képességek gyakorlásának lehetőségeit. Mivel néhány Fegyver sokkal halálosabb, mint a többi az osztályában, úgy érezzük, hogy csökkenteni kell az ilyen kiugró fegyverek hatékonyságát. Arra számítunk, hogy ezek a változtatások körülbelül 60-100 ezredmásodperccel növelik az átlagos Time to Kill-t. Ezek a változtatások nem csak a képességek általános kifejezőképességét fogják növelni, hanem néhány olyan Fegyvert is életképessé fognak tenni, amelyeknek eddig nem volt esélyük a csillogásra.”
CR-56 AMAX (MW)
„A CR-56 AMAX igazi erőssége a nagy hatótávolságú harcokban és az iszonyat jó Time to Kill-jében rejlett. Bár több lépést is tettünk ennek csökkentése érdekében, a „harmadik alkalom a varázslat”. Szeretjük a CR-56 AMAX-ot, és valószínűleg a jövőben is visszatér, amikor a masszív egyensúly-felülvizsgálat megtörténik. Bár egyelőre szeretnénk felrázni a hosszútávú teret, és megnézni, melyik fegyver emelkedik a csúcsra.”
Groza (BOCW)
„Viszonylag lassan tüzelő, alacsony sebzést okozó Assault Rifle-ként nem meglepő, hogy a Groza a harmadik szezon elején végrehajtott megelőző egyensúlymódosítása óta alulteljesített. Ez a tuning erős pozíciót biztosít a rövid és közepes hatótávolságú mobilitáson alapuló AR-buildeken.”
SCAR-17(MW)
„Szeretnénk elkerülni, hogy egy fegyver erőszintjét olyan mértékben megnöveljük, hogy a következő egyensúlyfelülvizsgálat során csökkenteni kelljen. Ezzel együtt a SCAR a közeljövőben újabb teljesítménynövelésen mehet keresztül, de úgy gondoljuk, hogy a gyilkoláshoz szükséges átlagos idő javítása jó kiindulópont.”
XM4 (BOCW)
„A Neck Damage Multiplier növelését reálisan kis buffnak tartjuk, mivel a fejlövések célba találásának valószínűségét csak kis mértékben növeli. Úgy érezzük, hogy az XM4 (BOCW) közel van ahhoz, hogy egy nagyszerű helyen legyen, és ezzel a változtatással azt célozzuk meg, hogy oda is kerüljön.”
AMP63 (BOCW)
„Az AMP63 (BOCW) leggyorsabb gyilkolási ideje nem javult a fenti változtatások következtében. Inkább a TTK töréspontjai kerültek át, és a második sebzés tartománya kitolódott. Ezt a lépést szükségesnek éreztük, hogy ellensúlyozzuk a korlátozott tárkapacitását és tűzgyorsaságát. Ezek a változtatások egy újabb meggyőző másodlagos fegyver opciót biztosítanak a Sykov mellett, hogy kiegészítsék a nem-Overkill loadoutokat.”
Ballisztikus kés (BOCW)
„A Ballistic Knife a közelharc kedvelőinek kívánatos választása lesz e változtatások után. További mobilitás, javított lövedéksebesség – ha túl közel engedsz valakit, aki a Ballisztikus Késsel hadonászik, az olyan hiba, amit csak egyszer… vagy kétszer fogsz elkövetni egy játékban.”
Streetsweeper (BOCW)
„A Streetsweeper (BOCW) rendelkezik az egyik legjobb rövidtávú halálozási aránnyal a Warzone összes fegyvere közül. A probléma az, hogy a megfelelő csatolásokkal a halálos hatótávolság tovább nyújtható, mint szeretnénk. A Streetsweeper (BOCW) továbbra is nagyon halálos lesz, de mostantól néhány lépéssel közelebb kell lenned a célpontodhoz, hogy maximalizáld a hatékonyságát.”
M82 (BOCW)
„Egy korábbi javítás során az M82 (BOCW) snipert megváltoztatták. Most, mint lassabban tüzelő mesterlövészpuskát, úgy érezzük, hogy a megfelelőbb kompenzálás érdekében növelni kell a sebzését és a lövedéksebességét. Figyelemmel fogjuk kísérni, hogy ezt a szerepet sikeresen betöltse.”
Swiss K31 (BOCW)
AUG (MW)
Bullfrog (BOCW)
„Ezeknek a változtatásoknak lehetővé kell tenniük a jobb ADS láthatóságot optika nélkül.”
KSP 45 (BOCW)
„A KSP 45 (BOCW) gyors Time to Kill potenciállal rend….” Bla bla bla senkit se érdekel ez a fegyver
Milano 821 (BOCW)
„A Milano 821-nak sok szeretetre volt szüksége ahhoz, hogy félig-meddig életképes állapotba kerüljön. Meglátjuk, hogyan alakul a negyedik évad első felében, és ettől függen fogjuk elvégezni a szükséges változtatásokat.”
PP19 Bizon (MW)
DMR 14 (BOCW)
Kérlek ne… Nem kell még egy DMR meta.
Barrels
Combat Recon Barrel (Snipers)
Pelington 703 (BOCW)
M82 (BOCW)
Svájci K31 (BOCW)
LW3 – Tundra (BOCW)
ZRG 20mm (BOCW)
„Ezek a változtatások a leghosszabb BOCW mesterlövész csöveket sokkal közelebb hozzák a Modern Warfare megfelelőivel való egyenrangúsághoz.”
Ranger (Assault Rifles)
Takedown (Assault Rifles)
Reinforced Heavy/Match Grade (Assault Rifles, Light Machine Guns)
Task Force/Spetsnaz RPK/CMV Mil-Spec (Assault Rifle, Light Machine Guns)
„A Recoil Control már régóta a BOCW-fegyverek nagy hatótávolságú életképességét rontja. Ezek a változtatások segítenek enyhíteni ezen, és változatosabb fegyverválasztékot biztosítanak ebben a harci térben.”
A legtöbb BOCW reticles frissítésre került.
Axial Arms 3x
Royal & Kross 4x
Bruiser Grip (Snipers)
Roze Rook skinje anyagfrissítéseket kapott a láthatóság növelése érdekében.