Rengetegszer előkerült már a téma korábban, hogy bizony 128 ticken könnyebb lőni. Ezt profik is állítják, most pedig beigazolódni látszik az állítás.

A CS:GO közösség egyik legnagyobb vesszőparipája az MM szerverek minősége. Már hosszú évek óta kéri a fejlesztőket a közösség, hogy a már teljesen elavult 64 ticket emeljék fel, ez azonban még mindig várat magára.

Jó kis viták alakulnak ekörül, hiszen sokan tényként kezelik, hogy nincs különbség 64 és 128 tick között, miközben mások szuperlatívuszokban beszélnek a nagyobb értékről.

Ezt 128 ticken beadta volna!!!

Egészen biztos, hogy van olyan ismerősötök, aki folyamatosan ezt ismételgeti, miközben MM-en próbálkoztok nagyobb rangba jutni. Annak ellenére, hogy korábban több profi is egyetértett ezzel, eddig nem volt kézzelfogható magyarázat a jelenségre.

Ez most megváltozni látszik, miután ZooL alapos teszt alá vetette mindkét beállítást:

A képen fekete kockák jelölik a 64 ticken lőtt töltényeket, míg a zöld a 128-as érték. Bár nem tűnik szemlátomást nagy különbségnek, aki komoly időt fektet abba, hogy tökéletesítse a fegyverek irányítását, simán érezheti a különbséget.

ZooL tesztjei alapján minél gyorsabb tüzelésre képes egy fegyver, annál jobban kihat rá a tickrate különbség.

Ugyan a Source 2-ről már nem tudjuk mit higgyünk, a 128 tickes MM ígérete még mindig él, bízunk tehát abban, hogy legalább azt még idén megkapjuk.

Ti örülnétek, ha végre az MM is 128 ticken pörögne?

https://www.facebook.com/groups/huncsgo/

×