„Standard előfizetés reklámokkal” – ez lesz az új neve a SkyShowTime előfizetésednek. A reklámmentességért drágább díjcsomagra kell váltani.

Gábor János

2024.02.16. – Hamarosan fordul egyet a világ a SkyShowTime-mal: a Magyarországon legfiatalabb streaming szolgáltató szintén meglépi azt, amit korábban a Netflix, és reklámfelületként is elkezdi hasznosítani a fiókokat, pedig épp’ ez a legnagyobb előny, amiért a legtöbben hajlandóak vagyunk akár több szolgáltatásra is előfizetni: hogy nincs reklámszünet vagy zavaró pop-up. Az új alapdíjas előfizetés esetében nem így lesz. A SkyShowTime bemutatta az új, reklámokkal támogatott előfizetési csomagját, a „Standard előfizetés reklámokkal” nevűt, amit a már meglévő, Standard Pluszra átkeresztelt csomag mellett fog kínálni áprilistól. A „Standard előfizetés reklámokkal” értelemszerűen hirdetésekkel támogatott csomag lesz, míg a Standard Plusz továbbra is reklámmentes marad – osztotta meg a nekünk is eljuttatott közleményben a SkyShowTime.

Így alakulnak át a SkyShowTime előfizetései

  • Standard előfizetési csomag (2024. április 22-ig) = 1999 Ft
  • Standard Plusz előfizetés (2024. április 23-tól) = 2799 Ft
  • Standard előfizetés reklámokkal csomag (2024. április 23-tól) = 1999 Ft
  • Standard előfizetés reklámokkal éves előfizetés (2024. április 23-tól) = 15 990 Ft
  • Standard Plusz éves előfizetés (2024. április 23-tól) = 22 399 Ft

Magyarán: a Standard előfizetési csomag, amivel a jelenlegi előfizetők rendelkeznek, Standard Plusz lesz, és 800 forinttal drágább lesz, vagy ott a másik út, hogy a folytatásban is ugyanennyit, 1999 forintot fizetnek, de ehhez váltaniuk kell a „Standard előfizetés reklámokkal” opcióra és gyönyörködni a hirdetésekben, amelyek megjelenítését külön nem részletezi a közlemény. Nem tudni tehát biztosan, hogy megszakítással, beúszó bannerként, vagy menühöz tapasztva lesznek láthatóak, és milyen időközönként. Azt viszont az IGN már kiderítette, mi történik az early birdök kedvezményével. Mint ismert, a SkyShowTime bevezető akcióban azzal népszerűsítette a szolgáltatást, hogy aki időben előfizet, az élete végéig (vagy a lemondás utáni újbóli feliratkozásig) féláron, tehát 999 forintért nézheti a műsorokat. Esetükben a kedvezmény mértéke megmarad, viszont számukra is emelkedik a díj, 400 forinttal.

Új műsorok

Az áremelés mellett a SkyShowTime azt is megosztotta, hogy milyen új műsorokkal jelentkezik hamarosan. Ezek a filmek és sorozatok jönnek a közeljövőben és 2024 végéig:

  • A Gentleman in Moscow
  • Apples Never Fall
  • Asteroid City
  • Bargain
  • HALO (2. évad)
  • Knuckles
  • Lawmen: Bass Reeves
  • Mary & George
  • Mission: Impossible – Dead Reckoning
  • Oppenheimer
  • PAW Patrol: The Mighty Movie
  • Sexy Beast
  • Star Trek: Discovery (1–5. évad)
  • Ted
  • Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem
  • The Curse
  • The Family Stallone (2. évad)
  • The Tattooist of Auschwitz
  • Veronika

A keménykedés nem csak reklámmal dúsított díjcsomagok formájában érkezik:

Többen használjátok a Disney+-t? – Akkor van egy tragikus hírünk

×