SkyShowTime: többet fizetsz, vagy reklámokat nézel - jön az új csomag
„Standard előfizetés reklámokkal” – ez lesz az új neve a SkyShowTime előfizetésednek. A reklámmentességért drágább díjcsomagra kell váltani.
„Standard előfizetés reklámokkal” – ez lesz az új neve a SkyShowTime előfizetésednek. A reklámmentességért drágább díjcsomagra kell váltani.
„Standard előfizetés reklámokkal” – ez lesz az új neve a SkyShowTime előfizetésednek. A reklámmentességért drágább díjcsomagra kell váltani.
2024.02.16. – Hamarosan fordul egyet a világ a SkyShowTime-mal: a Magyarországon legfiatalabb streaming szolgáltató szintén meglépi azt, amit korábban a Netflix, és reklámfelületként is elkezdi hasznosítani a fiókokat, pedig épp’ ez a legnagyobb előny, amiért a legtöbben hajlandóak vagyunk akár több szolgáltatásra is előfizetni: hogy nincs reklámszünet vagy zavaró pop-up. Az új alapdíjas előfizetés esetében nem így lesz. A SkyShowTime bemutatta az új, reklámokkal támogatott előfizetési csomagját, a „Standard előfizetés reklámokkal” nevűt, amit a már meglévő, Standard Pluszra átkeresztelt csomag mellett fog kínálni áprilistól. A „Standard előfizetés reklámokkal” értelemszerűen hirdetésekkel támogatott csomag lesz, míg a Standard Plusz továbbra is reklámmentes marad – osztotta meg a nekünk is eljuttatott közleményben a SkyShowTime.
Magyarán: a Standard előfizetési csomag, amivel a jelenlegi előfizetők rendelkeznek, Standard Plusz lesz, és 800 forinttal drágább lesz, vagy ott a másik út, hogy a folytatásban is ugyanennyit, 1999 forintot fizetnek, de ehhez váltaniuk kell a „Standard előfizetés reklámokkal” opcióra és gyönyörködni a hirdetésekben, amelyek megjelenítését külön nem részletezi a közlemény. Nem tudni tehát biztosan, hogy megszakítással, beúszó bannerként, vagy menühöz tapasztva lesznek láthatóak, és milyen időközönként. Azt viszont az IGN már kiderítette, mi történik az early birdök kedvezményével. Mint ismert, a SkyShowTime bevezető akcióban azzal népszerűsítette a szolgáltatást, hogy aki időben előfizet, az élete végéig (vagy a lemondás utáni újbóli feliratkozásig) féláron, tehát 999 forintért nézheti a műsorokat. Esetükben a kedvezmény mértéke megmarad, viszont számukra is emelkedik a díj, 400 forinttal.
Az áremelés mellett a SkyShowTime azt is megosztotta, hogy milyen új műsorokkal jelentkezik hamarosan. Ezek a filmek és sorozatok jönnek a közeljövőben és 2024 végéig:
Többen használjátok a Disney+-t? – Akkor van egy tragikus hírünk