Végre hivatalosan bejelentette az Ubisoft, hogy nagyjából mikor adja ki a két gigafranchise következő játékait. Már nem kell találgatni, csak kicsit várni.

Gábor János

2024.02.09. – A kiadó a 2024-es pénzügyi év harmadik negyedéves eladásairól szóló jelentés részeként erősítette meg, hogy az Assassin’s Creed Codename Red a hamarosan kezdődő (2024 áprilisa és 2025 márciusa közötti) 2025-ös pénzügyi évben fog megjelenni. Az Ubisoft hivatalosan közölte ugyanakkor, hogy a Star Wars Outlaws premierje korábban esedékes. Behatárolták, mikor indulhatunk újabb küzdelmekre a két ismert sorozat újabb címeivel, de a tűpontos dátumokkal adósak maradtak.

„A jövőre nézve: nagyon ígéretes felhozatallal készülünk a 2025-ös pénzügyi évre,

beleértve a Star Wars Outlaws közelgő megjelenését 2024-ben, ami a videojáték-iparban jelentős mérföldkőnek számít, különösen, ha figyelembe vesszük a franchise tagadhatatlan vonzerejét” – üzente a befektetőknek a társalapító-vezérigazgató. Yves Guillemot hozzátette: jön az Assassin’s Creed Codename Red is, ami „a feudális Japán régóta várt univerzumában játszódik”.

Az Ubisoft 2022 szeptemberében jelentette be a Codename Redet, amikor nyilvánosságra hozta az Assassin’s Creed franchise terveit. Ezek között az új cím a sorozat hat készülő alkotásának egyikeként szerepelt. A Redet az Assassin’s Creed Odyssey-t fejlesztő Ubisoft Quebec készíti, és az AC unviverzumának a harmadik korszakába vág bele, abban a reményben, hogy méltó utódja lesz a 2007-ben indult franchise korábbi játékainak, amelyek eddig több mint 200 millió példányos eladásokat produkáltak.

„A dátumokat egy kicsit később jelentjük be, de technológiai és játékmenetbeli szempontból is változást akartunk jelezni, mivel a PS5-tel és az Xbox Series X-szel teljesen next-gen vagy current-gen – azt hiszem, így hívjuk – rendszerre váltunk” – magyarázta korábban a VGC-nek a sorozat főnöke, Marc-Alexis. „Az egyik nagy dolog, amit akarunk, hogy egy dinamikusabb világunk legyen, egy olyan világ, ami fejlődik körülötted, és azt is akarjuk, hogy minden, ami rajtad van, változzon annak megfelelően, ahogy haladsz: például látszódjanak rajta a kopás nyomai. Ezzel javítjuk az élmények hűségét, amit építünk, tovább toljuk az animációs rendszereink határait, hogy a játék minden eddiginél valósághűbbnek tűnjön.”

Szuper, már csak erről szeretnénk többet tudni:

Azta, Ubisoft: úton a Splinter Cell Remake és a következő Ghost Recon?

×