Még jobban megéri a Netflix a gamereknek - ennyi új játék készül
A Netflix egyre kevésbé kispályás szereplő a gaming piacon: az előfizetéssel rendelkező gamerek mind több játékot fognak kapni.
A Netflix egyre kevésbé kispályás szereplő a gaming piacon: az előfizetéssel rendelkező gamerek mind több játékot fognak kapni.
A Netflix egyre kevésbé kispályás szereplő a gaming piacon: az előfizetéssel rendelkező gamerek mind több játékot fognak kapni.
Gábor János
2023.12.27. – A temérdek mennyiségű film és sorozat mellett egyre jobb játékkínálattal is rendelkező Netflix nagyon komoly tervekkel vág neki a következő évnek. A gaming piac egy újabb szegmens, ahol egyre több tartalommal kötné magához a felhasználókat. Amikor a GTA-trilógia mobilos változatát tette letölthetővé az alkalmazásán keresztül, az olyan volt, mintha kitenné a stukkert az asztalra. A Netflix többé nem megkerülhető szolgáltató videojáték szempontjából sem, és ez még nagyobb nyomatékot kapott a gaming feladatokért felelős vezető részéről.
Mike Verdu az Axiosnak nyilatkozva árulta el, hogy a streaming szolgáltatónál milyen terveket dédelgetnek. Azt már 2022 óta tudni lehet, hogy létesítettek saját játékfejlesztő stúdiókat (az USÁ-ban Kaliforniában, az öreg kontinensen Finnországban), illetve többet fel is vásároltak azért, hogy egyre jobban bővítsék a Netflix játékkínálatát. Az exkluzív interjúban Verdu elmondta: „nagyon elégedettek vagyunk az eddigi eredményekkel: a tagjaink felfedezik a játékokat, élvezik őket és egyre többen játszanak”.
Mivel a vállalat láthatóan elégedett a mindössze két év alatt kiadott mintegy 80 mobiljátékkal – ami tényleg egytől egyig exkluzív, hiszen csak az előfizetőik férhetnek hozzájuk -, tovább növelik az elérhető címek számát, és teszik ezt immáron hat saját stúdióban. A Netflix műhelyei jelenleg 10 címen dolgoznak, de ennek sokszorosa, mintegy 90 olyan játék van, amit más cégekkel kötött megállapodások keretében készítenek. Verdu elárulta: a legelkötelezettebb játékosok valószínűleg azok közül kerülnek ki, akik
a Netflix olyan tévéműsorait „folytatják” mobiljáték formájában, mint a Too Hot to Handle vagy a Love is Blind.
A játékosaik számáról hivatalos adatot nem közölt, hiszen ma még a 240 millió előfizetőnek valószínűleg csak elenyésző része használja ki a lehetőséget. Ami miatt viszont nagyívű fejlesztési projektek indultak el, az alighanem a javuló tendencia: látják a felívelést, érzik az egyre javuló készülékekben rejlő és a saját, 240 milliós előfizetői bázisukban rejlő potenciált. Egy biztos: érdemes lesz figyelni a következő 1-2 évben, hogy hová fejlődik a Netflix gaming portfoliója.
Wednesday spin-offot készíthet a Netflix – erről a karakterről