A RoboCop: Rogue City gépigényétől magad alá fogsz rozsdállni
A Robotzsaru-játék piszkosul gyönyörű mocskos jövőbe invitálja a rajongót, de csak akkor, ha van hozzá elég erős PC-je (vagy egy újabb generációs játékkonzolja).
A Robotzsaru-játék piszkosul gyönyörű mocskos jövőbe invitálja a rajongót, de csak akkor, ha van hozzá elég erős PC-je (vagy egy újabb generációs játékkonzolja).
A Robotzsaru-játék piszkosul gyönyörű mocskos jövőbe invitálja a rajongót, de csak akkor, ha van hozzá elég erős PC-je (vagy egy újabb generációs játékkonzolja).
2023.10.04. – Tudtuk, de nem sejtettük, hogy az Unreal Engine 5-ben készülő, sőt, hamarosan megjelenő Robotzsaru-játék PC-s gépigénye milyen mértékben lesz ultraigényes. Magasan kiemelendő aspektusa ez a RoboCop: Rogue City-nek, hiszen ez a játék hivatott valóra váltani a Paul Verhooven 1987-es kult-klasszikus sci-fijéért rajongók álmát, akik között bizonyára szép szerivel akadnak olyanok, akik számítógépen bújnának Alex J. Murphy robottestének borítása alá.
Pedig elég jól indult a jövőbeli Detroit sötét utcáin történő igazságosztás: a Fanaticalon például több ezer forinttal olcsóbban lehet megvásárolni a november 2-án érkező FPS alap és kibővített kiadását, most azonban úgy tűnik, hogy e mellé egy újabb videokártyát is érdemes lesz beszerezni. Pontosabban akkor, ha a legjobb látványban és minőségben szeretnénk átélni a Robotzsaru-kalandot, ha viszont drasztikusan lejjebb tekerünk az igényeken, vele együtt pedig a beállításokon, akkor a belépőszint is elegendő lesz.
Az ajánlottal viszont sokak bajban lesznek:
Az viszont már egy másik kérdés, hogy megéri-e majd frissíteni a Robotzsaru miatt?! Mélyebb betekintést egyelőre még nem kaptunk a november elején érkező akciójátékba, az eddigi bemutatók alapján azonban biztosak lehetünk abban, hogy egy látványos cyberpunk/sci-fit fogunk kapni. Ez szinte holtbiztos, ahogyan az is, hogy a bárki számára elérhető, őrült dolgokra képes Unreal Engine 5 (még ha kezdeti) korában ez semmit sem jelent.
A RoboCop: Rogue City egyelőre sablon FPS-nek tűnik: megyünk előre a szinte elpusztíthatatlan vaskabáttal, és mindenkit telepumpálunk ólommal. Az akció bár rendkívül véresnek és brutálisnak tetszik, de egyben lassú is, hiszen a több száz kilós páncélzatot nem olyan könnyű dolog megmozgatni.
Hogy ezt miként fogják ellensúlyozni narratív, vagy más kreatív játékmenetbeli megoldással, azt egyelőre nem tudni. Ezért inkább javaslom megvárni a megjelenés utáni értékeléseket és visszajelzéseket, hisz láttunk már nagyobb címeket is hatalmasat zakózni. Azért meg igazán kár volna PC-t újítani.
Természetesen konzolon ilyen problémái senkinek sem lesznek, PS5-ön és Xbox Series X|S-en elméletben el kell fusson – cserébe viszont mindkét platformon drágább árazást kapott.
Az van, hogy Linuxon sokkal, de sokkal jobban fut a Cyberpunk, mint Windowson