Egy tehetséges független fejlesztő nemcsak azt mutatja meg, hogy milyen lehetett volna a Cyberpunk 2077, hanem azt is, hogy milyen lehet a folytatás.

2022. 05. 17. – Az utóbbi időben egyre többen kísérleteznek az Unreal Engine 5-tel, ami nemcsak a játékmotor frissessége miatt nem meglepő, hanem azért is, mert látszólag egészen hihetetlen lehetőségeket rejt. Legalábbis az eddig látottak alapján nagyon nehéz elképzelni, hogy a közeljövőben lesz bármi, ami maximálisan képes lesz kihasználni az Epic motorját, amivel már most egészen bitang látványos dolgokat alkottak meg.

Ilyen volt például a Pókemberes és a Supermanes próbálkozás, de még elképesztőbbre sikerült a japán vonatállomásos demó, illetve a Quixel svéd csapat idegen világokba elkalauzoló, napokban prezentált bemutatója. De ne higgyük, hogy ezekkel itt a vége, hiszen a tehetséges és kreatív fejlesztők egyre-másra mutatják meg a saját alkotásaikat, melyek között olyan kincsekre is bukkanni, mint Enfant Terrible csatornán felbukkant Cyberpunk 2077 UE5-ös techdemója, amit Saher Tarek készített.

A viszonylag rövid videóban tulajdonképpen azt láthatjuk, miként festett volna Night City, ha a CD PROJEKT RED már évekkel korábban megállapodott volna az Epic-kel, ami valamilyen csoda folytán előbb adja ki az újgenerációs motort. Persze a Cyberpunk nem egy csúnya játék, sőt, egészen gyönyörű is tud lenni a legújabb Path Tracing tuning után, de azért az UE5 egy teljesen másik ligában játszik, mint a REDengine.

Azon persze kár rágódni, hogy mi lett volna ha, hiszen úgysem tudjuk meg sosem, ugyanakkor a jövőben nagyon is valószínű, hogy láthatunk Cyberpunk játékot Unreal Engine 5-ben. A lengyel barátaink ugyanis egy sok-sok évre szóló szerződést kötöttek az Epic-kel, így a jövőbeli címeik – mind a soron következő The Witcher, mind pedig a Cyberpunk 2077 folytatása – már az UE5-ben fog elkészülni.

Szóval ne csüggedj, fogunk majd még ennél is jobbat látni:

Ezt is érdemes elolvasnod:

Ezektől tényleg elakad a lélegzet: a mai generáció 10 leglátványosabb játéka

×