Nem tépjük ki a gerincünk a Mortal Kombat 1 gépigényétől - de a konzolt pucoljuk ki
A legtöbb gépen patakokban fog folyni a vér, de azért érdemes lesz mindent is kipucolni az új Mortal telepítése előtt.
A legtöbb gépen patakokban fog folyni a vér, de azért érdemes lesz mindent is kipucolni az új Mortal telepítése előtt.
A legtöbb gépen patakokban fog folyni a vér, de azért érdemes lesz mindent is kipucolni az új Mortal telepítése előtt.
Egy egészen brutális, trancsírozós előzetessel mutatkozott be a teljes Mortal Kombat-játéksorozatot az elejétől újraindító és megújító Mortal Kombat 1, ami vészesen közeli, szeptemberi megjelenési dátumot is kapott. Hogy mindenki kellőképp fel tudjon készülni a nyakunkban lihegő debütálásra a fejlesztők most megosztották velünk, hogy pontosan milyen vas kell majd a PC-s adok-kapokhoz, amelyet látva azért nem fogunk fejest ugrani a betonba.
A PC-sek legnagyobb része valószínűleg gond nélkül bucira fogja verni a másikat, és már nem csak azért, mert betéve ismeri az összes kombót, hanem mert flottul fog futni a gépén. A konzolos játékosoknak viszont érdemes lesz kipucolni a tárhelyet, mert mininum 100 gigáról indul a játék + ugye a javítások, kiegészítők, stb.
Egy ilyen gépen már biztosan el fog indulni:
De a fejlesztők szerint azért jobb, ha ilyened van:
A helyigényén viszont még érdemes egy icipicit ellamentálni. Maga a gépigény bár egyáltalán nem vészes, sőt, épp csak egy árnyalatnyival magasabb, mint a 2019-es Mortal Kombat 11-nek volt, miközben dupla annyi helyen terpeszkedik. Ez azért is lehet sokaknak furcsa, mert közel ugyanekkora szeletet hasít ki magának például a Hogwarts Legacy, ami egy óriási és teljesen szabadon bejárható világba invitálja a mágustanoncokat. Szemben a Mortallal, ami bár észveszejtően gyönyörű, de mégis egy klasszikus verekedős cím.
Korábban pont erről a tendenciáról írtam egy külön cikket is, így álljon itt újfent a figyelmeztetés: konzolosnak-PC-snek egyaránt érdemes lehet már most elkezdenie spórolni egy újabb és gyorsabb SSD-re. Mindezt persze semmiben sem fogja befolyásolni a Mortal Kombat 1 minőségét, amivel szemben a NetherRealm Studios fejlesztői szerint is joggal lehetnek magasak az elvárásaink, ugyanis soha korábban nem dolgoztak még ennyit egy MK-játékon, mint most ezen.
Nézd meg, hogyan született Scorpion ikonikus mozdulata 30 évvel ezelőtt