Siege fejlesztő: „Sajnálok minden olyan játékot, ami minket akar másolni”
A Rainbow Six: Siege vezető fejlesztője szerint a játék félelmetes lehet mindenki számára, aki hasonló csapatalapú játékot tervez.
A Rainbow Six: Siege vezető fejlesztője szerint a játék félelmetes lehet mindenki számára, aki hasonló csapatalapú játékot tervez.
A Rainbow Six: Siege vezető fejlesztője szerint a játék félelmetes lehet mindenki számára, aki hasonló csapatalapú játékot tervez.
A Rainbow Six Siege már több mint 6 éves, és még mindig az egyik legjobb multiplayer játék, ami számos új tartalommal bővül a 7. évben. Valójában a Siege saját műfaján belül olyan erős pozícióban van a piacon, hogy a játék vezető fejlesztője szerint meglehetősen nehéz lehet annak a dolga, aki ezt a receptet szeretné alkalmazni.
Nemrég Alex Karpazis kreatív igazgató bejelentette: folytatják a játék támogatását, hogy még sikeresebb legyen.
Talán a legmeglepőbb dolog a Siege-ben, hogy annak ellenére, hogy még mindig hihetetlenül népszerű, soha nem volt közvetlen vetélytársa.
„Hét évnyi technológia, rendszer, operátor és történet van mögöttünk. Mivel élő szolgáltatásként működünk, és rengeteget fektetünk a játékba, úgy gondolom, hogy valójában elég félelmetes most velünk versenyezni. Erre rendkívül büszkék vagyunk” – tette hozzá. Ez azt jelenti, hogy a Siege fejlesztői elég erős pozícióban érzik magukat, nem hiszik, hogy más kiadó hasonló recepttel sikereket tudna elérni.
Karpazis a PCGameSN-nek adott interjújában már beszélt Azamiról, az új operátorról, és arról, hogy még hány operátort szeretnének a játékba:
Elárulták a fejlesztők, hány Rainbow Six: Siege operátort szeretnének még