A divat hatalmas szerepet játszik a világunkban, ám ki gondolta volna, hogy ilyen kollaborációk is születnek majd?

A technológia és a divat talán legnagyobb neveinek találkozása mutatta be, hogy a technológia hogyan alakítja át a luxusdivatipart. Ez is része annak a szélesebb körű törekvésnek, hogy a technológiát a divattal ötvözve olyan termékeket hozzanak létre, amelyek a dizájn és az innováció fúzióját jelentik.

Közel hat évvel ezelőtt egy San Franciscóban tartott eseményen az Apple mindenkit meglepett, amikor a párizsi székhelyű Hermès luxuscéggel együttműködve bejelentette az Apple Watch különleges kiadását.

Természetesen nem ez volt az első és az utolsó ilyen együttműködés.

Apple x Hermès

Az Apple 2015 óta működik együtt a Hermès-szel egy különleges Apple Watch modellen, és úgy tűnik, hogy a kapcsolatuk továbbra is erős.

Az Apple Watch Hermès egy olyan világos elképzelésből született, amely szerint az Apple nem csak technológiai termékként, hanem divattermékként is be akart mutatni egy okosórát. Pontosan ezért létezik az Apple x Hermès.

Louis Vuitton x Master & Dynamic

Kevés olyan márka van, amely vetekedhet a Louis Vuitton státuszával a luxus és a divat világában. Így amikor a francia luxusmárka tavaly úgy döntött, hogy piacra dobja a vadonatúj, 995 dolláros Horizon vezeték nélküli fülhallgatót (amelyet a Master & Dynamic-kal közösen terveztek), mindenféle vélemény ömlött róluk. Egyesek túlértékeltnek, mások „túl drágának” nevezték.

A Horizon vezeték nélküli fülhallgatók már a megjelenés után néhány nappal elfogytak.

Louis Vuitton x Royole

Nincs is jobb példa a divat és a csúcstechnológia ötvözésére, mint a Louis Vuitton rugalmas kijelzős kézitáskája. A Louis Vuitton Cruise 2020 során a vezető francia divatmárka bemutatta a világ első, teljesen rugalmas kijelzővel ellátott kézitáskáit. „A jövő vászna” elnevezésű új kollekciójának megalkotásához.

A Louis Vuitton kihasználta a Royole szabadalmaztatott rugalmas kijelzőjét és érzékelőit, és a kézitáskák elejére domborította őket. Talán bizarrnak és bizonyos mértékig értelmetlennek is hangzik, de vannak felhasználási esetek, amelyeket a Louis Vuitton szeretne kiaknázni. A kézitáskát például számos digitálisan létrehozott dizájnkombináció létrehozására használhatjuk.

Ha már a Louis Vuittonnál tartunk:

UFO, táska, beyblade? – Nem, ez egy 970 ezres Louis Vuitton hangszóró

Motorola x Dolce & Gabbana

A Motorola Razr a kor leginnovatívabb telefonja volt. Az első státuszszimbólumnak számító flip-telefonnak tekintették, és a Motorola helyesen tette, amit tennie kellett, hogy a Razr V3 egy törekvő termékké váljon. Összefogott az olasz Dolce&Gabbana divatházzal, hogy megalkossák a Motorola V3 limitált kiadású, aranyozott változatát.

Mindössze 1000 darab készült belőle, és a telefon csak néhány országban jelent meg. A luxustelefonhoz angolna bőr tok, D&G szíj, képernyőn megjelenő grafika és Domenico Dolce és Stefano Gabbana által kiválasztott különleges csengőhangok tartoztak.

Tag Heuer x Nintendo

Valószínűleg az egyik legváratlanabb divat-tech együttműködés. Ebben az esetben a Tag Heuer és a Nintendo „hosszú távú” együttműködése végső soron arról szól, hogy a tehetős, de divatközpontú közönség egy új hullámát szólítsa meg, amely korábban nem volt elérhető. Az LVMH-hoz tartozó Tag Heuer és a Nintendo együttműködése azt bizonyítja, hogy a luxusórák hagyományos demográfiai összetétele a „gazdag, idősödő ügyfélkörről” az ezredfordulós felhasználókra változik.

BLU x Supreme

A Supreme 2019-es őszi/téli katalógusa egy érdekes tárggyal érkezett. A katalógus tartalmazott egy Supreme márkájú, Supreme/Blu Burner telefont is.

Ez tulajdonképpen egy Blu  gyártmány, amelyet a Supreme-mel együttműködve átneveztek. A készülék 2,4 hüvelykes kijelzővel és beépített kamerával rendelkezik, a hátoldalon a Supreme logóval. Tulajdonképpen semmi érdekesség nincs ezzel a telefonnal kapcsolatban.

Szóval ezek azok a divatmárkák, amelyek belekacsintottak a tech világába. Van pár érdekes darab, de mint látható, úgy viszik őket, mint a cukrot…

Te melyiket fogadnád el?

“Michaelsoft Binbows” – Röhejes hamis márkák, amiktől kiégsz

https://leet.hu/?s=%22rx+6600%22&post_type=product

 

×