"Ez volt a Ubisoft legrosszabb ötlete eddig. Csak a smurföket segíti"
Sajnos a Ubisoft nem mindig hoz olyan döntést, amivel teljes mértékben egyetértenek a játékosok. Most is ilyen döntés született?
Sajnos a Ubisoft nem mindig hoz olyan döntést, amivel teljes mértékben egyetértenek a játékosok. Most is ilyen döntés született?
Sajnos a Ubisoft nem mindig hoz olyan döntést, amivel teljes mértékben egyetértenek a játékosok. Most is ilyen döntés született?
Még a nyár közepén jelent meg a Rainbow Six: Siege Operation North Star nevű frissítése, ami egy kicsit átalakította a random csapattársak megismerését. Történt ugyanis, hogy a Ubisoft úgy döntött, hogy szépen eltávolítja a nem ismerős csapattársak adatait az adatlapokról. Nem látszódik az ellenfelek és random társak KD aránya, szintje a játékban, illetve rankja sem.
A közönség ennek úgy tűnik, nem örül.
A Redditen ugyanis nemrég megjelent egy bejegyzés, melyben egy játékos azt vetette fel, hogy az infók eltüntetése csakis abban segíti a játékosokat, hogy a smurf fiókok még nagyobb teret nyerjenek. Így ugyanis nem lehet tudni, hogy mekkora szintű a játékos. Ha valaki mondjuk 10-es szinten úgy játszik, mint egy profi, lehet sejteni, hogy smurf. Ha pedig valaki jól játszik és mondjuk 200+-os szintje van, elismerjük őt.
removing player levels and ranks was the worst idea… it just helps smurfs. from Rainbow6
Ám így, az információ hiányában sajnos nem lehet tudni, hogy kivel/ki ellen játszunk. Mindez pedig elrejti a smurf fiókok tulajdonosait. Mindezt annak ellenére, hogy a Ubisft nem egyszer beszámolt arról, hogy ki akarják tiltani a smurf fiókokat a játékból.
A poszt alatti kommentek egyöntetűen arról árulkodnak, hogy a játékosok alapvetően nem örülnek ennek a funkciónak. Az infók eltávolításának egyébként célja volt a Ubisoft részéről: szerették volna csökkenteni a zaklatást a játékon belül. Néha ugyanis a KD arány és a szint miatt egyesek csesztették a másikat. „Ekkora KD-val miért casualban alázol? Menj rankedre!” – szólt a sok hasonló komment az in-game chaten.
Van aki persze azt ajánlja, hogy ha kíváncsiak vagyunk egy játékos adatára, akkor használjunk külső tracker oldalt. Azonban ezeket nem mindig tudjuk a játék közben használni, vagy éppen nem is akarjuk. Csak mondjuk rá akarunk nézni, hogy mitől olyan ügyes az ellenfél játékosa.
Te mit gondolsz? Valóban rossz döntést hozott a Ubisoft ezzel?
A borítókép illusztráció.