Melyik a legrosszabb és a legjobb Warzone Gulag? - Rangsoroltuk
Mindenkinek megvan a sajátja, de vajon melyik volt a legjobb Gulag?
Mindenkinek megvan a sajátja, de vajon melyik volt a legjobb Gulag?
Mindenkinek megvan a sajátja, de vajon melyik volt a legjobb Gulag?
Mivel lassan jön a hatodik szezon, mely egyben az utolsó, amit a Cold War diktál, így vessünk egy pillantást az eddigi Gulagokra. Mivel a Gulag minden szezonban változik, más és más játékmenetet biztosított, így természetesen mindenkinek lehet egy sajátos kedvence.
Most rangsorolom az eddigi összes Gulagot a legrosszabbtól a legjobbig.
Sokan lehet nem is ismeritek ezt a Gulagot, hiszen univerzálisan utálta a közösség, így csendben eltűnt és lecserélte a Rebirth mechanika.
Nagyon sötét volt, így könnyű volt elrejtőzni egy sarokban és campelni. Sokszor konzolon nem is lehetett észrevenni az ellenfelet.
A Nuketown a közösség kedvenc pályája, amit teljesen megértek, hiszen én is szeretem az eredeti pályát. De mint Gulag, számomra egyáltalán nem tetszett.
Szerintem túlságosan nyitott volt, illetve a hordók rengeteg problémát okoztak a head glitcherekkel szemben. (Főszerk.: Hakai, tudod. Nuketownnal dícsérd a napot!)
A Rush Gulag nem nyűgözte le különösebben a Warzone játékosokat. Amit nem is csodálok, a sok fedezék sokszor összezavarta az embert, de legalább nem volt annyira nyitott, mint a Nuketown.
Szóval az egyik oldalról átestek a másikra.
A Gulag Showers volt az eredeti Gulag, amire a játékosok a mai napig szívesen emlékeznek vissza. Ám ez nem feltétlenül jelenti azt, hogy ez volt a legjobb.
Ebben a Gulagban a győzelem legtöbbször a szerencsés időzítésen és egy kis szerencsén múlott. Nem volt igazi lehetőség arra, hogy bebizonyítsd az ellenfelednek, hogy ki a jobb játékos.
A Hijacked Gulag határozottan olyan volt, amit a játékosok szeretet-gyűlölet viszonyban voltak, de szerintem az évad végére nagyon is megszerette a közösség.
A harcok vagy villámgyorsak voltak, ami megmutatta, ki céloz jobban, vagy elkezdődött a vadászat, keresve a másik felet, hogy merre lehet.
A Standoff Gulag volt az, amelyik képes volt igazán elkülöníteni a rossz játékosokat a jó játékosoktól, érzékelhető képességbeli különbséggel.
Tökéletes keveréke volt a nyílt térnek és a fedezékeknek, lehetővé téve, hogy a harcok sokkal inkább az egy az egy elleni képességekről szóljanak. Illetve a zászló elhelyezése miatt kevés camper volt.