Úgy tűnik, hogy a Rainow Six: Siege Y6S3 frissítésének tesztelése során kiderült, hogy Mute már nem annyire képes megvédeni minket a behatolóktól.

Való igaz, hogy a Rainbow Six: Siege játékosok számára van pár dolog, ami szinte a legfontosabb. Például a megfelelő védekezés védőként, és a megfelelő behatolási stratégia támadóként. Úgy tűnik, hogy a jelenleg futó Y6S3 frissítés tesztelése során a játékosok egy érdekes jelenségre lettek figyelmesek.

A Mute Jammer már nem véd le két teljesen falat, Thermite vagy ACE nyitni tud mellette.

Mute jammer eszköze elvileg arra is jó lenne, hogy megakadályozza a breachereket abban, hogy kinyissák a megerősített falat. Ahogy arra nemrég játékosok a Redditen is felhívták a figyelmet, a mute jammer azonban már nem véd le két teljes falat, így például Thermite nyitni is tud. Ezt ki is próbálták és láss csodát.

Ace and Thermite can easily open jammed reinforced walls
byu/BR33SY inRainbow6TTS

A mute jammer által lefedett terület most egy nagy kör, ami lehetővé teszi, hogy bizonyos helyen már ne zavarja a nyitást. Ez bizony azt jelenti, hogy a jövőben már nem lesz olyan egyszerű Mute számára a védekezés, illetve sokkal hasznosabb lesz Kaid vagy Bandit.

A napokban megjelent Patch szerint a fejlesztők valóban változásokat vezettek be, ráadásul teljesen szándékos a nerf.

Mute

  • Signal Disruptor
    • A henger alakú Disruption zóna mostantól gömb alakú lesz, 2.25 méteres sugárral.
    • A Warning zóna szintén gömb alakú lesz, 4.75 méteres sugárral, az eddigi henger alakot leváltva.
    • Bekerült egy AoE effekt
    • Bekerültek új LED-ek
    • Javítottak a lövedékkel való találkozás, ütközés pontosságán.

Ezzel a változtatással a cél az, hogy Mute kevésbé tudja megakadályozni az operátorok eszközének hasznosságát, és inkább az infózás lehetőségét kerülje el. Így talán nem arra fogják használni, hogy megfogja a behatolók eszközét, hanem arra, hogy a drónoknak nehezebb dolga legyen.

Te mit szólsz a nerfhez?

×