A fejlesztők ismét rengeteg dologhoz hozzányúltak.

A várakozásoknak megfelelően a Ubisoft hétfő délután lerántotta a leplet a Y6S3 érkező újdonságairól. Leleplezték az új operatort, Osa-t, illetve több érkező változást és fejlesztést is. Ezenkívül több játékmechanikához is hozzányúltak, így például a fegyverek sebzése és annak távolságokhoz viszonyított változása is górcső alá került a bejegyzésben.

Nézzük is, mit tartogat a R6S Y6S3 – Crystal Guard!

Új támadó – Osa

  • Medium sebességű Operator Horvátországból

  • Gadget: Talon-8 Shield (2 darab)

    • Golyóálló, átlátszó gadget. A pajzsot lerakhatjuk az ablakokban, ajtókban vagy egyszerűen a padlóra is.

    • A hátoldalán találunk egy kis kannát, melyet berobbantva elpusztíthatjuk a pajzsot.

    • Bizonyos szintű védelmet nyújt hordozás közben is Osa-nak.

    • Melee sebzéssel összetörhető, elpusztítható

  • Elsődleges fegyverek: 556XI, PDW9

  • Másodlagos fegyverek: PMM

  • Másodlagos gadgetek: Smoke Grenades, Claymore

Ahogy látható, a leakek szinte száz százalékban megegyeztek a hivatalos információkkal, egyedül a másodlagos gadgeteknél volt némi ellentmondás.

A pályák

A fejlesztők hozzányúlnak több pályához is. Általánosságban elmondhatjuk, hogy a jelenlegi pályákon kellemesebb és pontosabb hang fogad majd minket, illetve a fényeken is igazítanak a fejlesztők. Három pálya azonban különlegesebb bánásmódban részesül majd, ezek nagyobb átdolgozásban részesülnek:

  • Bank – A három pálya közül itt várhatunk majd a legtöbb reworköt
  • Coastline – Itt a VIP Lounge kapja a legnagyobb átalakítást
  • Clubhouse

Fegyverekkel változások

A fejlesztők több szinten is hozzányúltak a fegyverekhez. Az első szembetűnő változás a minimum/maximum lövedékszám lehet az egyes kategóriáknál. Ezek a következőképp módosultak:

Fegyver típusa 
Minimális ammo mennyiség
Maximális ammo mennyiség
Assault Rifle
175
200
LMG
240
300
SMG (primary)
170
200
DMR
100
140
Shotgun (Primary)
49
60
Pistol
70
115
SMG (secondary)
112
140
Slug Shotgun
60
120
Revolver
45
60

A Ubisoft mérnökei ezen kívül finomítottak a fegyverek damage drop-off értékén. Ez azt határozza meg, hogy mennyit veszít erejéből (sebzéséből) a fegyver bizonyos távolság után és mi az a szint, ameddig lesüllyedhet. AR fegyvereknél például 25 méteren kezdődik a csökkenés és 35 méternél éri el a végleges értékét, ekkor a fegyver az eredeti sebzésérték 60%-án sebez. A teljes táblázat a következő:

Fegyver típusa
A csökkenés kezdete
A végleges csökkenés
A minimális sebzés százalékos értéke
Assault Rifle
<=25m
>=35m
60%
SMG
<=18m
>=28m
60%
Slug Shotgun
<=25m
>=25m
70%
LMG
<=30m
>=40m
65%
DMR
<=30m
>=40m
70%
OTs-03 (Glaz)
<=30m
>=40m
80%

A silencer mostantól minden fegyveren 15%-os sebzésromlást idéz majd elő.

Játékmechanikai változások

  • Az armorok “hozzáadott” HP-ként fognak viselkedni
    • 1 armor => 100 HP
    • 2 armor => 110 HP
    • 3 armor => 125 HP
    • Rook vest mostantól +20 HP-t ad
  • A Screen shake effekt jelentősen csökkent, néhány esetben pedig teljesen kikerült a játékból. Ezek pontos listája a következő:
    • Ela – GRZMOT Mine
    • Zofia – KS79 Lifeline gránátok
    • Echo – Yokai sonic
    • Nomad – Airjab Launcher
  • Változik a játékban a flash működése, rendszere. Ying Candela-ja, Blitz G52-Tactical Shieldje és a Stun Grenande kicsit máshogy fog majd viselkedni. Az új rendszer számításba veszi majd a környezetet, hogy milyen szögben fordulunk a villanáshoz képest vagy épp a flashtől való távolságunkat. Az operatorok mindig 100%-osan flashelődni fognak, de ennek időtartama változni fog a fenti dolgok függvényében.

Operator változások

Finka

  • A Hard Breach Charge helyett Frag Grenade-re vált

Fuze

  • A Cluster Charge esett át nagyobb változásokon. Lehelyezhetjük reinforced felületekre vagy épp Mira Black Mirrorjára is. Átdolgozták a hang és képi effektjeit is több szinten, illetve a hosszabbító cső mostantól sebezhető is lesz.

Glaz

  • Az OTS-03 mostantól 15-ös tárral rendelkezik majd, az eddigi 10-es helyett

Iana

  • Eltávolították a 2.0x távcsövet a G36C-ről, a 2.5x-et pedig az ARX200-ról.

IQ

  • Mostantól használhatja a Ping 2.0-t a falakon keresztül és az ellenfél elektronikai eszközeit is jelölni tudja.

Mute

  • Signal Disruptor
    • A henger alakú Disruption zóna mostantól gömb alakú lesz, 2.25 méteres sugárral.
    • A Warning zóna szintén gömb alakú lesz, 4.75 méteres sugárral, az eddigi henger alakot leváltva.
    • Bekerült egy AoE effekt
    • Bekerültek új LED-ek
    • Javítottak a lövedékkel való találkozás, ütközés pontosságán.

Sledge

  • Elvették az SMG-11 fegyvert

Twitch

  • „Normál” drónt kap a Preparation Phase-ben
  • A Shock Drone mostantól ugrik is
  • A Shock Drone lövedéke az eddigi „taser/sokkoló” helyett lézer lett.
    • Egy lövedék 5 hp sebzést okoz
    • Végtelen sebzési hatótáv
    • Nem ártalmatlanítja az elektromos eszközöket, hanem elpusztítja/sebzi azokat

Fegyver recoil változás

A függőleges visszarúgás is nőtt

AK-12 (ACE, FUZE)

  • Nőtt az AK-12 visszarúgása
    • Az első lövedéknél is érezhető már
    • A függőleges visszarúgás is nőtt
    •  A horizontális szórás is erősebb lett, leginkább jobbra húz
    • A long burst visszarúgás a 10. lövedéktől érkezik a képbe, az eddigi 12. helyett

A teljes angol nyelvű changelogot ide kattintva érheted el. Teszt szerveren várhatóan már ma délután elérhető lesz a build, ám Osa kipróbálására még várnunk kell majd egy teljes napot.

Mit szóltok a változásokhoz?

https://leet.hu/?s=ICESHARK&post_type=product

×