Lendülj harcba a Romlás ellen Akshannal, a zsivány őrzővel a 11.15-ös frissítésben!

Runeterrában romlás terjed, és a Fény Őrzői mindent megtesznek, hogy megállítsák a Fekete Ködöt. Ugyanakkor más, már létező játékbeli bajnokok, mint Pyke, Rengar és Vayne már csatlakoztak a nemes ügyhöz, hogy legyőzzék Viego-t és a holtak seregét. Shurima új bajnoka is felbukkant, hogy elkábítsa a nézőket, és segítse a Fény Őrzőit.

A bajnok története szerint Akshan egy shurimai fiú volt, aki soha nem tűrte az igazságtalanságot, és mindenkinek segített, akinek szüksége volt rá. Egy nap azonban egy nagyon veszélyes emberrel találkozott, aki dührohamot kapva tombolt. Itt történt, hogy Akshan nagyon közel találkozott a halállal. Shadya, egy jószívű nő hozta vissza az életbe. A nő halála után Akshan nem vette figyelembe a tőle származó tanításokat, hogy megállítsa a romlást. Inkább a bosszú keresésére indult.

Íme egy részletes elemzés a League of Legends legújabb bajnokáról, Akshanról.

Akshan képességei

Passzív: Dirty Fighting (Piszkos trükkök)

Akshan imád verekedni az ártatlanokért. Támadásai és kártékony képességei minden három találata után egy robbanásszerű fizikai sebzést oszt ki a célpontra. Ha a célpont egy bajnok, Akshan egy pajzsot is kap, ami jó a rövidebb párbajokhoz.

Miután az első lövéssel támadott, Akshan egy második támadást indít, amely csökkentett fizikai sebzést okoz. Ha a második támadását visszavonja, pillanatnyilag mozgási sebességet nyer.

Q – Avengerang (Bosszúráng)

Akshan elhajít egy bumerángot, amely fizikai sebzést okoz az eltalált ellenfeleknek, és felfedi őket. Minden eltalált ellenfél megnöveli a hatótávolságát. Az ellenfeleket az elhajított és a visszatérő bumeráng is eltalálhatja.

A képesség nagyon hasonlít Sivir Q-jára, amely egyetlen vonalban halad, és visszatér a felhasználóhoz. Azonban az az egyedi aspektus, hogy a hatótávolságot meghosszabbítja, amíg eltalál egy ellenséget, nagyon érdekes lenne a térkép fojtó pontjain használni.

W – Going Rogue (Renegát)

Akshan W képességének két része van:

  • Passzív: Ha egy ellenséges hős megöli Akshan valamelyik szövetségesét, Gazembernek jelöli a gyilkost. Amikor Akshan kiiktatást szerez egy Gazember ellen, bónusz aranyat kap, a Gazember által megölt szövetségesek feltámadnak a bázison, és minden más ellenfélről eltűnik a Gazember jele.

  • Aktív: Akshan rövid időre álcázza magát, de a hatást korlátlan ideig fenntarthatja tereptárgyak közelében. Amíg álcázva van, Akshan látja a Gazemberekhez vezető utat, és feléjük közeledve megnő a mozgási sebessége és a mana-regenerálódása.

Kibernetikus Akshan

E – Heroic Swing (Hősies akció)

Á, egy újabb mobilitási eszköz a térképen való száguldozáshoz.

Akshan kilő egy falhorgot, amely az első eltalált tereptárgyba fúródik. Ezután a képességet újraaktiválva a kijelölt irányba körbelendülhet a tereptárgy körül, és közben fizikai sebzést okozó lövedékeket lő ki a legközelebbi ellenfélre. A lengő mozdulat közben ismét aktiválhatja a képességet, akkor leugrik a kötélről a mutató irányába, és lead egy utolsó lövést.

A Hősies akció töltési ideje nullázódik, ha Akshan kiiktat egy ellenséges hőst.

A falhorog

R – Comeuppance (A gazember jussa)

Akshan megcéloz egy ellenséges hőst, és elkezd varázsolni, lövedékeket gyűjtve a fegyverébe. A varázslat végén vagy újraaktiváláskor Akshan kilövi a tárolt lövedékeket. Ezek mindegyike az első eltalált minion, hős vagy építmény hiányzó életerejével arányos fizikai sebzést okoz.

Akshan korlátozás nélkül mozoghat a Gazember jussa feltöltése és a lövések leadása során, valamint elsütheti a Hősies akciót.

Összességében Akshan egyike azoknak a bajnokoknak, akik könnyen snowballozhatnak ha el feedelik, vagy egyszerűen megfordíthatják a játék kimenetelét egy késői csapatharcban azzal, hogy azonnal felélesztik a csapattársait. Érdekes lesz látni, hogyan fog működni a bajnok, és hogyan illeszkedik be a jelenlegi meta világába.

Akshan a 11.15-ös frissítésben érkezik!

Mit gondoltok Akshanról? Azért ez az újjáélesztés dolog elég OP.

https://leet.hu/?s=zowie&post_type=product

×