"Valakinek egyáltalán nem fog tetszeni" - Fejlesztők beszéltek a LoL MMO-ról
Greg Street, a Riot Games League of Legends MMO-jának felelős producere a Twitteren újabb ízelítőket árult el a projektről.
Greg Street, a Riot Games League of Legends MMO-jának felelős producere a Twitteren újabb ízelítőket árult el a projektről.
Greg Street, a Riot Games League of Legends MMO-jának felelős producere a Twitteren újabb ízelítőket árult el a projektről.
Mint tudjuk a Riot Games a League of Legends univerzumában játszódó MMORPG-t készít, és a játék vezető producere, Greg Street szerint
nem fog mindenkinek tetszeni.
Bár technikailag bejelentették, a Riot MMO-ja hihetetlenül korai stádiumban van, a projekt bejelentése nagyrészt arra szolgált, hogy több tehetséget vonzzanak a projekthez. Szinte minden, a játékról megosztott információ új információ, és Street nyitottnak tűnt arra, hogy válaszoljon a rajongók kérdéseire.
Néhány elvárást fogalmazott meg a játékosok számára: a játék semmiképpen sem fog minden játékosnak tetszeni, sőt lesznek olyanok, akiknek egyáltalán nem.
One thing I can say about "unannounced" MMORPG is that you won't all love every feature in it. We're going to make some choices that you may not agree with. Players want different things in their games. That's fine. Some of you (shudder) may not love the game at all. Also fine.
— Greg Street (@Ghostcrawler) May 20, 2021
A csapat „még nem áll készen arra, hogy arról beszéljen, hogy mennyire hasonlít vagy nem hasonlít más játékokra„. Street maga azt mondja, hogy nagy rajongója a hagyományos stílusú MMO dungeonoknak és raideknek, és azt mondja, hogy kifejezetten „összetörne„, ha a játék nem nyújtana élvezetes raid-élményt.
I don't want to get into specific features yet especially not just over twitter like this.
But anyone that knows me from my WoW dev days would know that I love dungeons and raids as a player.
— Greg Street (@Ghostcrawler) May 20, 2021
Street azt írja, hogy az elkövetkező években a játékosok visszajelzéseit szeretné összegyűjteni. Arról, hogy a játékosok pontosan mennyi időt akarnak befektetni egy adott játékba napi és heti szinten, és hogy szerinte „kegyetlenség bármilyen játék számára, hogy megpróbáljon az egyetlen játék lenni, amivel valaha is játszani fogsz, amikor annyi nagyszerű játék van„. Arra a kérdésre, hogy a játék kezdőbarát lesz-e, Street azt válaszolta, hogy „annak kell lennie„, mert rengeteg olyan játékost is be akar vonzani, aki még sosem játszott MMO-val.
We will definitely gather tons of feedback. Not in a "we don't have a strong vision" sense, but in a "We want to validate our decisions with actual players" sense
— Greg Street (@Ghostcrawler) May 20, 2021
Street veterán MMORPG-designer, aki hosszú éveken át a Blizzard World of Warcraftjának vezető rendszertervezője volt. Több mint hét éve dolgozik a Riotnál, ahol sokféle kalapot viselt, többek között a League of Legends vezető játéktervezője és az IP és szórakoztatóipar alelnöke volt.
Arra vonatkozóan, hogy mikorra számíthatnak a játékosok arra, hogy többet megtudhassanak a Riot MMO-járól, Street azt írja, hogy a játékot nem 2021-ben fogják bemutatni, és hogy a csapat „nem fog sokat mutatni” még sokáig„. A csapatnak korán meg kell mutatnia a játékot, hogy legyen idő a visszajelzések beépítésére, „mielőtt túl késő lenne„.