Rengeteg változást hoz majd a 11.11-es patch, készen állsz?

A League of Legends 11.11-es patch frissítési ciklusa megkezdődött – itt van az összes korai LoL jegyzet és változás, ami a május 26-i frissítésben érkezik, beleértve még több jungle buffot, hat új „PROJECT” skin-t és még sok mást.

Íme minden részlet a jövő héten érkező League of Legends 11.11-es patchről.

Mikor érkezik a League of Legends 11.11-es patch?

A következő 11. szezon frissítés, a LoL 11.11-es javítás várhatóan május 26-án, szerdán fog megjelenni. Nálunk az hajnalba lesz.

A játékosok néhány órás leállásra számíthatnak a javítás kezdete után. A meccskeresés és a kompetitív várólisták az összes League of Legends szerveren három órával a közelgő Season 11 patch hivatalos telepítése előtt le lesznek tiltva.

Mi jön a League of Legends 11.11-es javításában?

Ahogy már írtuk is Nautilus és Senna változtatásokon megy át, ami most már alá is lett támasztva.

Nautilus

Új „Project” skinek:

A Riot Games hat új bajnok skinjét szállítja a LoL 11.11-es patchben – a népszerű „PROJECT” kozmetikai vonal féltucatnyi új változatát.

A League of Legends lore szerint a „PROJECT” karakterek fejlett fegyverekkel és augmentációval büszkélkedhetnek, ami lehetővé teszi a gazdatestek számára, hogy „esszenciájukat fizikai megnyilvánulásokba csatornázzák, és ritka esetekben túllépjenek a testi síkon”.

Itt van az összes bajnok, aki PROJECT skineket kap:

Új PROJECT Skinek

  • Senna (Epic) ⁠— 1350 RP
  • Sejuani (Epic) ⁠— 1350 RP
  • Varus (Epic) ⁠— 1350 RP
  • Sylas (Epic) ⁠— 1350 RP
  • Sylas (Prestige) ⁠— 2000 Event Token
  • Mordekaiser (Legendary) ⁠— 1820 RP
  • Renekton (Legendary) ⁠— 1820 RP

 

Íme, a League of Legends 11.11 patch legfontosabb része.

Bajnokok

Azir

  • W mana költség 70 ⇒ 55.

Elise

  • Pók alakú automatikus támadás képesség erejének aránya 30% ⇒ 20%.

Ezreal

  • Életerő regenerálódás szintenként 0,55 ⇒ 0,65.
  • Alap páncélzat 22 ⇒ 24.

Graves

  • Támadás sebzése szintenként 3 ⇒ 4.

Hecarim

  • Q bónusz támadás sebzés aránya 70 ⇒ 75%.
  • E min alap támadás sebzés aránya 50% ⇒ 55%, max alap támadás sebzés aránya 100% ⇒ 110%.

Lee Sin

  • E cooldown 8s ⇒ 9s.

Leona

  • W sebzés 60-200 ⇒ 50-190.

Master Yi

  • Q támadás sebzés aránya 100% ⇒ 90%, crit támadás sebzés aránya 60% ⇒ 54%.
  • E alap valódi sebzés 20-60 ⇒ 30-70.

Morgana

  • W jungle sebzés bónusz 185% ⇒ 155%.

Nautilus

  • E [új]: Ez a képesség 200%-os sebzést okoz a jungelben élő szörnyeknek.

Qiyana

  • W mozgássebesség 5-13% ⇒ 3-11%.

Rumble

  • Passzív szörnyek találat utáni sebzés felső határa 120 ⇒ 80.

Ryze

  • Életerő szintenként 98 ⇒ 110.

Seraphine

  • W saját pajzs 75-150 ⇒ 75-225, szövetséges pajzs 50-100 ⇒ 50-150.

Shaco

  • W sebzés egy találatra képesség erejének aránya 10% ⇒ 9%.
  • E képesség erejének aránya 55% ⇒ 50%.

Singed

  • E hűlési idő 10s ⇒ 10-8s.

Teemo

  • W cooldown 17s ⇒ 14s.

Urgot

  • W támadás sebzés aránya 20-36% ⇒ 20-34%.

Tárgyak

Black Cleaver

  • Szeletelés 4% halmonként 24%-ig ⇒ 4,5% halmonként 27%-ig.

Bramble Vest

  • Páncélzat 35 ⇒ 30.
  • Tövisek 3 + 10% páncél mágikus sebzés ⇒ 3 mágikus sebzés.

Divine Sunderer

  • Varázspengék maximális életsebzése 10% ⇒ 12%.
  • Gyógyítás 50/30% (közelharc/távolság) ⇒ 65/40% a sebzésből.

Frozen Heart

  • Támadási sebesség lassítása 15% ⇒ 20%.
  • A maximális életerő 0,5%-a ⇒ 5 + 0,35% maximális életerő.

Moonstone Renewer

  • Gyógyítás és pajzserő stackenként 4% (max 20%) ⇒ 6% (max 30%)

Randuin’s Omen

  • Sziklaszilárd: a maximális életerő 0,5%-a ⇒ 5 + 0,35% maximális életerő.

Serpent’s Fang

  • Távolsági pajzscsökkentés 25 ⇒ 35%.

Staff of Flowing Water

  • Rapid képesség erejének biztosítása 20-40 ⇒ 25-45.

Wardens Mail

  • Sziklaszilárd: a maximális életerő 0,5%-a ⇒ 5 + a maximális életerő 0,35%-a.

Warmog’s Armor

  • Életerő követelmény 3000 max. életerő ⇒ 1100 bónusz életerő.

Rúnák

Hail of Blades

  • Cooldown 8s ⇒ 12s.

Biscuit Delivery System

  • Visszaadás arany 30 ⇒ 5.

Huh, ez sem volt egy rövid patch note…

https://leet.hu/?s=steelseries&post_type=product

×