Ismét belenyúlnak a jungle role-ba a League of Legendsben. Az elkövetkezendő patch-ben változhat a smite és visszatérhet a Catch-up XP is.

A jungle élet elég egyedi a League of Legendsben. Talán nekünk kell a legtöbbet adaptálni a folyamatos változtatásokra. Az új frissítés úgy tűnik megint belenyúl a jungle mechanikákba. Az egyik ilyen változás, hogy visszatérhet a Catch-up XP.

Még a 10. szezon során vették ki a Catch-up XP-t a játékból azzal a céllal, hogy megnöveljék a champion poolt. A változás úgy tűnik nem hozta meg a kívánt hatást, mert újra visszatér a játékba. Ezenfelül szeretnék, ha a fókusz kicsit lekerülni az AOE clearről, valamint a CC-ről, főleg a sutyerákért folyó harcban. A Smite ezentúl azonnal letöri a Scuttle pajzsát, így bárki számára könnyen vihető lesz. A gyógyítást megemelték, még az Omnivampot csökkentették.

A másik nagy Smite változtás, hogy ezentúl nem a szintedtől függ a Smite ereje. Az alap smite 500 sebzést okoz a szörnyekre, míg a fejlesztett smite 1000 sebzést ad fixen. Ezentúl nincs meg a kényelem, hogy szintben vezetsz az ellenféllel szemben, a Dragonért vagy Baronért folytatott párharcba. Ezenkívül még kapunk a jövőben egy leashing clarity nevű funkciót is. A lényege ennek, hogy egy adott camp esetében megmutatja, hogy pontosan meddig húzhatjuk ki, hogy ne veszítse el az érdeklődését irántunk.

A jungle tehát tovább ismét egy fokkal könnyebb lesz. Azt várom, hogy mikor kapunk egy olyan hőst, aki magától takarítja majd a junglet.

Neked bejönnek az új módosítások?

×