Sokszor történik olyan változtatás, amiről nem szólnak a fejlesztők, de nem lehet átverni a játékosokat.

Ó, a jó öreg, és PUBG-ban igen népszerű Drive By. Aki csinálja, az tudja, hogy milyen jó, kivéve persze, ha téged lőnek le egy mozgó autóból. Danucd például imád így ölni, és megy is neki. Lehet, hogy ennek vége? A Survivor Pass mellett, ami nem igazán tetszett ezúttal a játékosoknak, a PUBG bevezetett néhány változtatást a járművekkel kapcsolatban, amelyek közül néhányat nem dokumentáltak a frissítési jegyzetekben.

A 11.2-es frissítés például megemlítette, hogy a visszarúgás 10 százalékkal nő, ha autóból lövöldözöl, és ez alól csak a sidearmok mentesülnek.

Amit a jegyzetek viszont nem említettek, az az, hogy a célzási sebesség a járműben (ADS) szintén csökkent. A játékosok jelentették ezt a problémát, és videókat is posztoltak róla.

Így most már csak az a kérdés, hogy a fejlesztők valóban ezt a változást akarták-e elérni, vagy ez egy hiba? Tekintettel arra, hogy az alábbi tweetben szereplő játékos több PUBG-hez kapcsolódó fiókot is megjelölt, köztük a játék közösségi menedzserét is, és erre senki sem válaszolt, lehetséges, hogy az ADS sebességváltozás tudatos döntés volt és nem egy hibának köszönhető.

 

Észrevettetek a változást, vagy nektek fel se tűnt a változás? szerettek drive by-olni?

https://leet.hu/?s=redragon&post_type=product

×