A jelek szerint nem gyenge gépigénye lesz az új Watch Dogs-nak.

A Digital Foundry csapata abban a szerencsés helyzetben volt, hogy közelebbről is megnézhették a nemrég bemutatott Watch Dogs: Legion első képkockáit. Szokás szerint megnézték, hogy hogy fut a játék, viszont nem volt túl nagy az öröm. Először is azért, mert a Ubisoft valamiért betett egy 30-as FPS korlátot, ami már eleve elég furcsa. Másodszor pedig az RTX 2080 Ti sem tudta fixen tartani a 30 FPS-t 1080p mellett, ami azért nem túl megnyugtató, főleg, hogy a 4K még csak szóba sem került.

 

A Digital Foundry szerint az SSR (Screen Space Reflections) technológiának köszönhető a gyenge teljesítmény, ugyanis az SSR-t számos helyen alkalmazták, többek között a folyók, utak, pocsolyák és más geometriai alakzatokat is feldobták az SSR-rel, ami borzasztóan leterheli a videókártyát. Fontos viszont kiemelnünk, hogy a játék jelenleg is készül, az SSR-t pedig felválthatják még Ray Tracinggel, ami kevesebb erőforrás igényt is jelenthet.

Kíváncsian várjuk az új Watch Dogs végleges verzióját, remélhetőleg addigra már nem lesz ekkora erőforrás-igénye a játéknak.

Láttad már a trailert?

Újabb sikerjáték érkezik ősszel – Jön a Watch Dogs: Legion

×