John Romerót nem tüzelték fel túlzottan a battle royale játékok.

Manapság a közösségi oldalaknak köszönhetően rengeteg véleményt találhatunk gyakorlatilag bármiről, ami létezik. Ennek megfelelően a videojátékokat is rengetegen kritizálják. Viszont ha valakinek adhatunk a szavára, az John Romero, az eredeti Doom és Quake dizájnere, aki bizony nem mai motoros. Épp ezért szúrt szemet sokaknak a legutóbbi interjújában tett kijelentése, ahol is a battle royale játékokról alkotott véleményt.

Amikor is a Day Z felemelkedéséréről és egyben a battle royale játékstílus felemelkedéséről volt szó, Romero nem értett egyet.

„Ez csak egy újabb módja a deathmatchnek. Nem pedig egy új játékstílus, ez egy lövöldözős (shooter) játék, csak nagyobb a pálya, jóval több emberrel, ami meghatározott ideig tart.”

A Doom dizájnere hozzátette, hogy ettől függetlenül ez egy nagyon jól beállított deathmatch, de mindössze ennyi. Szerinte ennek nincs nagyobb jövője, ugyanis egy korábbi játékstíluson alapul. Ez lehet élvezetes, de Romero szerint egyszerűen nem ez a jövő irányzata, ő inkább a jó történetekben hisz. Könnyen lehet, hogy ezzel az épp készülő játékára akart utalni, ami elég messze áll a battle royale-októl.

Nos, hogy mi a jövő, az majd úgyis utólag fog kiderülni, de a Fortnite, a Call of Duty Warzone és a PUBG (főleg a Mobile) köszönik szépen, megvannak. Persze tudjuk, hogy a siker amilyen könnyen jött, ugyanolyan könnyen véget is érhet.

Ezt láttad már?

Kiszivárgott 30 perc az Assassin’s Creed Valhallából

×