John Romero új lövöldözős játékát ráadásul pont a Doom és a Quake inspirálja.

John Romero neve ismerős lehet azoknak, akik ismerik a Doom, a Wolfenstein 3D, vagy a Quake alkotóit. A játéktervező, programozó és fejlesztő az 1991-ben alapított id Software egyik volt társalapítója, munkája nagy szerepet játszott abban, hogy az FPS műfaj népszerű lehessen a 90-es években. Ő a Doom és a Wolfenstein 3D dizájnere, a Doom II programozója, valamint a Quake rendezője és dizájnere.

Romero most azt mondja: új FPS játékon dolgozik, melynek alapja a Doom és a Quake. A Redditen nemrég számos kérdésre válaszolt a fejlesztő, többek között azt is megemlítette, hogy elégedett a Doom 2016-os rebootjával.

„Nagyon szeretem az új, 2016-os DOOM-ot, és azt gondolom, hogy az Eternal is nagyon jó lesz. Igen, dolgozom egy FPS játék tervezésén, mely DOOM/Quake stílusban készül” – írta Romero válaszul egy kérdésre.

Sajnos ennél többet nem árult el a projektről. Az viszont kiderült, hogy saját stúdiója, a Romero Games még mindig az Empire of Sin nevű RPG-n dolgozik, ami valamikor 2020-ban jelenhet meg. Íme az előzetes.

 

Nem sokat lehet tehát tudni arról, hogy pontosan milyen FPS címen dolgozik Romero, ám abban biztosak lehetünk, hogy őt ismerve komolyan veszi a műfajt. A tervező azt is hozzátette, hogy nem szokatlan, hogy egyszerre több játékötlet is jár a fejében.

„Egy aktív játékfejlesztőnek valószínűleg tíz különböző ötlete egy projekt közben. Nem vagyok más, mint a többi játékfejlesztő” – mondta.

Te milyen játékot látnál szívesen John Romero fejlesztésében?

csoport_gamer_320x300

×