Crashelt a Clash? Valószínűleg nem nálad volt a hiba
A hétvégi Clash se ment le zavartalanul és a játékélménybe ezúttal a magas ping, laggok és crashek zavartak be. De vajon mi történt
A hétvégi Clash se ment le zavartalanul és a játékélménybe ezúttal a magas ping, laggok és crashek zavartak be. De vajon mi történt
A hétvégi Clash se ment le zavartalanul és a játékélménybe ezúttal a magas ping, laggok és crashek zavartak be. De vajon mi történt
Újabb hétvégén rendeztek Clash kupát. Az évek alatt annyi baj volt szegény versenysorozattal, hogy már a játékosok át is keresztelték Crash-re. Sajnos a hétvégén se működött mindenkinek zökkenőmentesen, és a Riot most utána jár, hogy mi lehetett a probléma.
We are looking into the causes of high ping & lag over the weekend, especially during Clash games. You shouldn’t have lag when you play League, but especially not in Clash where the stakes are high. I will update with more info when we find the root causes of this
— Riot Brightmoon (@RiotBrightmoon) March 16, 2020
A leggyakoribb hiba a magas ping volt. A játékosok számára az átlagosról 120 feletti számra nőtt, élvezhetetlenné téve ezzel a játékot. Volt olyan, aki be se jutott a meccsbe hátra hagyva ezzel csapattársait. A kliens se robogott zökkenő mentesen. Valakinek a teljes scouting phase kimaradt, így nem tudták megnézni az ellenfél hőseit. Egyesek az ellenfélre várakoztak mind hiába, mert onnan nem dobta őket tovább a játék.
A játékélményt nagyban rontja, és lassan már egyre többen lemondanak a Clash nyújtotta lehetőségekről. A decemberi teszt is megmutatta, hogy a szerverek nem bírják el az ilyen magas egyidejű játékos számot. Reméljük a következő torna előtt sikerül kiküszöbölni a csorbát. Addigra már érkezhet talán az új Fiddle is!
Nektek működött rendesen a játék hétvégén?