A hétvégi Clash se ment le zavartalanul és a játékélménybe ezúttal a magas ping, laggok és crashek zavartak be. De vajon mi történt

Újabb hétvégén rendeztek Clash kupát. Az évek alatt annyi baj volt szegény versenysorozattal, hogy már a játékosok át is keresztelték Crash-re. Sajnos a hétvégén se működött mindenkinek zökkenőmentesen, és a Riot most utána jár, hogy mi lehetett a probléma.

A leggyakoribb hiba a magas ping volt. A játékosok számára az átlagosról 120 feletti számra nőtt, élvezhetetlenné téve ezzel a játékot. Volt olyan, aki be se jutott a meccsbe hátra hagyva ezzel csapattársait. A kliens se robogott zökkenő mentesen. Valakinek a teljes scouting phase kimaradt, így nem tudták megnézni az ellenfél hőseit. Egyesek az ellenfélre várakoztak mind hiába, mert onnan nem dobta őket tovább a játék.

clash

A játékélményt nagyban rontja, és lassan már egyre többen lemondanak a Clash nyújtotta lehetőségekről. A decemberi teszt is megmutatta, hogy a szerverek nem bírják el az ilyen magas egyidejű játékos számot. Reméljük a következő torna előtt sikerül kiküszöbölni a csorbát. Addigra már érkezhet talán az új Fiddle is!

Nektek működött rendesen a játék hétvégén?

https://www.facebook.com/groups/lolhungary/

×