Ez a most megjelent horrorjáték a Steam egyik legnagyobb meglepetéssikere. Vedd fel a halálra rémült barátokat és váljatok virálissá!

Gábor János

2024.04.02. – Tízezrek ugrottak rá az első pillanatól a Steam új sikerjátékára, ami a korai megjelenés (és e cikk születése) idején még pár óráig (április 2-a 17 óráig) ingyenesen letölthető. Akkor se csüggedj viszont, ha később bukkantál rá erre az írásra, mert teljes áron nyolc dollárért (kb. 3000 forintért) se fog hanyatt vágni.

Forrás: Landfall Publishing

A Content Warning egy újabb semmiből érkező és hamar óriási népszerűséget szerző játék, így remekül illeszkedik az Among Us, a Fall Guys vagy éppen a Lethal Company sorába. Az online kooperatív feladat lényegében az, hogy minél rémisztőbb videót kell forgatnod a halálra rémült barátaidról, majd a felvételt meg kell osztanod. Ha igazán rémületeset, vagy vicceset produkáltatok, a siker sem marad el:

akár milliós nézettségű klipeket kreálhattok, amivel trenddé válhattok a közösségi médiában és pénzt is kereshettek.

A Content Warning még csak most indult, de máris szárnyal: közel 50 ezer egyidejű látogatóval hamar tényezővé vált az új játékok között, és továbbra is gyorsan emelkedik a top 20-ban (jelenleg a 13., a legmagasabb játékosszám pedig a 86 ezret is meghaladta), ezzel olyan ismert címeket is befogva vagy túlszárnyalva, mint a War Thunder, az Elden Ring, a Destiny 2, a Baldur’s Gate 3 és a nemrég megjelent Dragon’s Dogma 2, hogy csak néhányat említsünk.

De mit tud ez a horrorjáték, hogy ilyen népszerű?

A Content Warning vadonatúj horrorjáték, ami április 1-jén jelent meg, rém egyszerű koncepcióval: legfeljebb három barátodat kell rögzítened, minél ijesztőbb helyzetekben, aztán feltölteni a videót a „SpookTube-ra”, és remélni, hogy virális lesz. Minden játékos karaktere fel van szerelve egy kamerával, amivel ki kell merészkedni a sötétségbe, bepillantani minden rejtett sarokba, és megörökíteni a többieket a lehető legborzasztóbb vagy legmorbidabb pillanatokban, amiket átélnek – többnyire sikoltozva és menekülve. Ha megvan a kincset érő klip anyaga, menekülj biztonságos helyre és oszd meg a felvételt!

„Szerezz hírnevet, vagy halj meg a próbálkozás közben!”

Minél ijesztőbb a szitu, minél hátborzongatóbb a rémálomszerű ellenség, minél ügyesebben filmezed le az egészet, annál nagyobb az esélyed arra, hogy trenddé válj a közösségi médiában. Minél több megtekintést kap a tartalmad, annál több pénzt keresel, és annál több fejlesztést vásárolhatsz, hogy még tovább javítsd a videóidat – mutat rá a Content Warning adatlapja.

Ezt is nézd meg:

Itt játszhatsz ingyen azokkal a játékokkal, amik 2000-ben az infóórák sztárjai voltak

×