Ezért nem találod el az ellenfeleket Modern Warfare III-ban
Már a 2019-es Modern Warfare részre is többen panaszkodtak. Úgy tűnik, hogy nem voltak teljesen alaptalanok ezek a kritikák.
Már a 2019-es Modern Warfare részre is többen panaszkodtak. Úgy tűnik, hogy nem voltak teljesen alaptalanok ezek a kritikák.
Már a 2019-es Modern Warfare részre is többen panaszkodtak. Úgy tűnik, hogy nem voltak teljesen alaptalanok ezek a kritikák.
2023.11.29. – A Modern Warfare III lassan elérkezik az első, igazi szezonjához. A jelenlegi időszakot a fejlesztők is csak bemelegítésként tartják számon, nem véletlen, hogy a BlackCell és egyéb előrendelői ajándékokat sem kapták meg a játékosok. Sokan megijedtek, hogy valami félrecsúszott a folyamat során, de aggodalomra semmi ok. A fejlesztők is megerősítették, hogy december hatodika után aktiválják az ajándék belépőt, szinteket. Ez teljesen érthető is, ám talán egy fokkal átláthatóbb tájékoztatást nem ártott volna annak idején.
A játék még messze nem hibátlan, de a Modern Warfare III fejlesztői folyamatosan dolgoznak azon, hogy minél gördülékenyebben indulhasson az új éra. A Warzone integrációtól is már csak napokra vagyunk, igazán kritikus időszak áll a programozók előtt. A tartalomgyártók sem kímélik őket. TrueGameData, a Warzone és COD adatbányászok, elemzők egyik legnagyobbika, az elmúlt napokban a játék célzását kritizálta. Ahogy megszokhattuk, ezúttal is mérésekkel alátámasztva, közérthető módon prezentálta a fő pontokat.
Hamar kiderült a 16 játékot összehasonlító videóból, hogy a több kisebb-nagyobb eltérés mellett melyek azok a megoldások, melyek elronthatják sokak számára az élmény. TrueGameData szerint az „aim sway” mechanikák felelősek ezért. Ezek gyakorlatilag a fegyverek mozgását, ingását befolyásolják lövés, futás és mozgás közben. Több összetevőből áll ez, ám az igazán kritikus a „strafe reticle shift” lehet. Ez lényegében elmozdítja kicsit a célkeresztet a középpontból abba az irányba, melybe a virtuális karakter is mozog.
It looks like different weapons can have different amounts of this „inertia” effect (not a set mass for each gun?) that leads to the two types of reticle shift from my video yesterday…
check out how much the TAQ-V has (in MWIII) haha pic.twitter.com/cvURqy37CR
— 𝗧𝗿𝘂𝗲𝗚𝗮𝗺𝗲𝗗𝗮𝘁𝗮 (@TrueGameData) November 29, 2023
A mérések alapján ezek a mechanikák még fel is erősítik egymást. Azaz, ha balra mozog a karakter és közben az egeret/kontrollert is kicsit balra mozgatjuk, akkor még jobban kileng a képernyő közepétől a célkereszt, egyre jobban lecsúszva a kiszemelt célponthoz. Ezeket a mechanikákat a 2019-es MW vezette be, melyet a 2022-es és 2023-as címek is átvettek. A másik 16 vizsgált játék nem használják ezeket. Nem véletlen tehát, hogy egy ideje furának, sőt, egyenesen rossznak ítélik meg a játékosok a Call of Duty és a Modern Warfare játékok célzását.
Sokak kedvenc MW II fegyvere az új Call of Duty-ban is aprít