Egy tehetséges fejlesztő fogta a The Elder Scrolls V: Skyrim egyik ikonikus városát, majd teljesen újraalkotta azt Unreal Engine 5-ben.

2023.11.13. – A Skyrim a megjelenésétől számított 12 évében nevetségesen sok újrakiadást élt meg, melyekben bár némi extrával megpakolva, de lényegében pontosan ugyanazt a játékot kapjuk, mint anno 2011-ben. Mondanám, hogy elég nagy igény van már egy igazán nagy és tartalmas The Elder Scrollsra, de megteszik ezt helyettem a modderek, akik már unalmukban (na meg földöntúli rajongásukban) inkább nekiláttak a 2006-os és Oblivion felújításának – igaz, a Skyrim motorjával.

Ez jóval több mint a semmi, és bizonyára nagyon sokan örülnének már egy ilyen remake-nek is, de azért nem pont ez minden TES-rajongó álma. Sokkal inkább a várva várt hatodik etap, aminek megjelenése minden bizonnyal még sok-sok évre van, ha pedig hihetünk a Microsoftnak, akkor PlayStation konzolokra már nem is fog beköszönni. Hát ilyen ez a konzolexkluzivitás, közben a PC-sek meg röhögnek a markukba, és nem csak a Skyrimet tartalmilag és grafikailag is frissen tartó modok miatt.

Itt van nekik még az Epic eszement dolgokra képes játékmotorja, az Unreal Engine 5, aminek publikussá válása óta tucatjával születtek mindenféle izgalmas alkotások. Ha már Skyrim, akkor ott van például a Myrkur Games fejlesztője, Christian Gomm, aki 2 éve Riverwoodot reprodukálta UE5-ben, azt az ikonikus falvat, ahová legelőször betévedünk, most pedig egy másik fejlesztő, Leo Torres tette ugyanezt, csak ezúttal a motor legújabb verzióját használta Winterhold újraalkotásához.

Az eredmény nem csak magáért beszél, de van annyira lenyűgöző is, hogy már most ácsingózzunk a valószínűleg soha meg nem valósuló újabb Skyrim-kiadásra, a The Elder Scrolls V: Skyrim – Unreal Editionre, amit még értelme is lenne megvenni…

Ezt is érdemes elolvasnod:

Feltalálhatják-e valaha az igazi FÉNYKARDOT?

×