A Riot Games állandóan azon dolgozik, hogy egyensúlyt teremtsen a League of Legends szervereken.

A Riot Games állandóan azon dolgozik, hogy egyensúlyt teremtsen a League of Legends szervereken. Legalábbis papíron ez a Balance Team dolga, ám mind tudjuk, hogy ez egy lehetetlen küldetés, pláne úgy, hogy lassan már több mint 170 karaktert kell tudniuk a fejlesztőknek összehangolni.

Viszont vannak olyan egyensúlyváltoztatások, amik inkább tűnnek hatalmas kapufának, mint sikeres kísérletnek. Ilyen például az a nerf, ami Rek’Sait célozta meg, ám a gyakorlatban nem hozott túl nagy eredményt. A 13.16-os ciklusban egy kisebb gyengítést kapott a Q képességére a karakter, ezzel az volt a céljuk a fejlesztőknek, hogy kevésbé legyen közkedvelt választás a Solo Queue meccseken. Na már most ez a módosítás olyan nagy sikereket ért el, hogy mind a mai napig 52% fölött van Platinum+ szinten Rek’Sai győzelmi aránya. Ezzel az egyik legsikeresebb karaktere a játéknak, ráadásul még csak nem is lett kevésbé közkedvelt választás.

Akik sűrűn nézik a metajelentéseket és ezek alapján a statisztikák alapján vágnak bele a játékba, nem hiszem, hogy meglepődnek Rek’Sai uralmán, az Ürességből származó lény ugyanis már a 13.11-es ciklusban is kiemelkedőt nyújtott. Ekkor korszerűsítették kicsit a fejlesztők Rek’Sai képességeit, aminek szinte azonnal meg is lett a hatása. Azóta állandóan előkelő helyen végez a ciklusvégi jelentésekben, régiótól függ ugyan, de javarészt a legjobb jungle eredményeket hozza.

Azt viszont nem tudni, hogy ez a fajta Solo-dominancia átragad-e valaha a kompetitív szcénára, ugyanis a profi meccseken nem nagyon lehetett még látni Rek’Sait az elmúlt hónapokban.

Ezt olvastad már?

7 okunk van – Ezért lenne jobb, ha a világon csak egyetlen konzol létezne

×