Lassan oda jutunk, hogy a rajongók előbb készítik el a Japánban játszódó Assassin’s Creedet, mint a Ubisoft.

2022. 06. 06. – A rajongók már évek óta könyörögnek a Ubisoftnak egy Ázsiában játszódó Assassin’s Creedért, és bár hamarosan érkezik a Kínában játszódó Codename Jade, illetve dolgoznak a Japán Codename Reden, előbbi egy mobilos cím lesz, utóbbiról pedig jóformán semmit sem tudni – azt sem, hogy valóban elkészül-e. Így a játékosoknak – egyelőre – be kell érniük a Chronichles címre keresztelt platformer spin-offokkal…

A francia kiadó kínosan hosszú totojázását látván a Sony pár éve úgy döntött, hogy saját kézbe veszi a dolgot, és 2020-ban a Ghost of Tsushimával valamelyest betömték ezt a tátongó űrt. A Ubisoft dolga ezután már csak azért is lesz sokkal nehezebb, mert a PS-exkluzív kifejezetten magasra rakta a képzeletbeli lécet, amit egy mobilos programmal egészen biztosan nem fognak tudni megugrani.

Amíg a Ubisoft kotlik párat az ötleten, addig az Unreal Engine 5 adottságait kihasználva egy kreatív csapat 2022-ben elképzelte, hogy milyen is lenne egy középkori, pontosabban a Kamakura-kori Japánban játszódó fősodorbeli, azaz nagyobb költségvetésű Assassin’s Creed. Nos, a koncepciós előzetese után annyit elmondhatunk, hogy mindenképpen hangulatos. Az UE5-ös Assassin’s Creed: Infinite – Hoshi névre hallgató képzelgéshez nem mellesleg a látványt még tovább fokozó Nanite és a Lumen megoldásokat, illetve Michael Fassbender mára teljesen elfeledett filmes karakterét, Aguilart használták.

Ezt is érdemes elolvasnod:

Megdöbbentően jól néz ki a Kínában játszódó mobilos Assassin’s Creed

 

×