Kutatás: Könnyebben csengetik ki a pénzt játékra a konzolosok, mint a PC-sek
Egy friss kutatás szerint a konzoljátékosok nagyobb valószínűséggel fognak fizetni a játékokért, mint a PC-s gamerek.
Egy friss kutatás szerint a konzoljátékosok nagyobb valószínűséggel fognak fizetni a játékokért, mint a PC-s gamerek.
Egy friss kutatás szerint a konzoljátékosok nagyobb valószínűséggel fognak fizetni a játékokért, mint a PC-s gamerek.
2023. 07.04. – Egy nagyon furcsa statisztikával állt elő az egyik legnagyobb elemzőoldal a napokban. Azt állítják, hogy a konzoljátékosok nagyobb valószínűséggel válnak fizető gamerekké, mint a PC-s vagy mobiljátékosok. A Newzoo kutatása szerint a konzoljátékosok nagyobb valószínűséggel válnak fizető gamerekké a free-to-play játékokban.
Szóval a konzolos közösség tagjai közt több fizető gamer van, mint a mobilos vagy PC-s játékosok között – állítja a Newzoo. A kutatás során 59 ezer gamert kérdeztek meg, akik az elmúlt 6 hónapban videojátékokkal játszottak. A válaszadók 57%-a pénzt is költött a játékokra, vagyis free-to-play játékon belül valamilyen extrára.
Ez azt jelenti, hogy a gamerek mintegy 43%-a, azaz több mint 25 000 ember játszik free-to-play címekkel, miközben nem költ mikrotranzakciókra egy fillért sem. A Global Gamer Study elemzés szerint azok közül, akik konzolos játékokkal játszanak, 87%-uk ténylegesen pénzt költ a játékon belüli tárgyakra, például skinekre és mikrotranzakciókra.
Az elmúlt hat hónapban a játékosok 57%-a költött pénzt videojátékokra.
Ráadásul a konzoljátékoknál a legmagasabb az az arány, amikor valaki sima játékosból fizető játékos lesz. Vagyis a konzol esetében a legnagyobb a nagy vásárlóként azonosított játékosok aránya (akik havonta több mint 25 dollárt – kb. 8000 forintot – költenek játékokra). Ezt egyébként valószínűleg a mikrotranzakciókkal teli játékok elterjedtségének tulajdoníthatjuk konzolon, valamint a konzolos előfizetések népszerűségének (Game Pass, PS Plus).
A játékon belüli vásárlást nézve, a legfőbb motivációi a következők:
A játékon belüli vásárlók közül majdnem mindenki (87%) az elmúlt 6 hónapban a játékon belüli extra tárgyak vásárlására fordította a kiadásai egy részét. A játékon belüli valuták, a kiegészítők vagy tartalomcsomagok és a felszerelések voltak a legnépszerűbb játékbeli tárgyak, amelyeket az elmúlt 6 hónapban vásároltak.
Így néznének ki az Agymenők és a Jóbarátok szereplői BÉBIKÉNT