A PlayStation szerint a kiadók "nagyon nem szeretik" az Xbox Game Pass-t
Jim Ryan szerint a videojáték-fejlesztők és kiadók mind azt gondolják, hogy az Microsoft előfizetéses szolgáltatás értékromboló.
Jim Ryan szerint a videojáték-fejlesztők és kiadók mind azt gondolják, hogy az Microsoft előfizetéses szolgáltatás értékromboló.
Jim Ryan szerint a videojáték-fejlesztők és kiadók mind azt gondolják, hogy az Microsoft előfizetéses szolgáltatás értékromboló.
Úgy tűnik, hogy a PlayStation fejese ismét szeretne kést forgatni a Microsoft szívében. Egy friss beszélgetés során Jim Ryan, a Playstation elnöke azt állította, hogy a játékkiadók ellenzik az Xbox Game Pass előfizetési modelljét. Természetesen ez az állítás szintén az Activision-Blizzard felvásárlása kapcsán hangzott el – állítja a VGC.
A Microsoft ügyvédje arról kérdezte Ryant, hogy mit mondott a PlayStation befektetőinek egy hónappal azután, hogy a Microsoft bejelentette az Activision felvásárlását. Az ügyvéd szerint Ryan azt mondta a befektetőknek, hogy a Game Pass „késztette a Microsoftot a felvásárlásra”.
Hogy a kiadók miért gondolják így, azt nem fejtette ki. Az Xbox Game Pass 2017 júniusában indult, és a Microsoft gaming üzletágának központi eleme lett, a vállalat szerint 2022 januárjától több mint 25 millió előfizetőt vonzott. A konzolos Game Pass árai egyébként hamarosan megemelkednek.
Satya Nadella, a Microsoft vezérigazgatója szerint az Xbox Game Pass előfizetők körülbelül 40%-kal több játékkal játszanak és 50%-kal többet költenek, mint azok, akik nem előfizetők, ami jó a játékkiadóknak.
Jim Ryan szerint tehát a kiadók nem örülnek annak, hogy létezik a Game Pass, ennek ellenére előszeretettel teszik elérhetővé a játékokat. Érdekes aspektus az is, hogy a Playstation nem is olyan rég vezette be hasonló szolgáltatását, a Game Pass mintájára. Nem vagyunk benne biztosak, hogy a meg nem indokolt kiadói vélemény megállja a helyét.
Megvan az új Superman – ő veszi fel a latexet Henry Cavill után