A kanadai felhasználók számára csak a reklámokkal tarkított, a standard vagy prémium szintek lesznek csak elérhetők.

Úgy tűnik, hogy nem sokkal azután, hogy a Netflix minden eszközzel megakadályozza a jelszómegosztást, új változásokat vezet be, egyelőre persze csak bizonyos országokban. Nemrég a Engadget számolt be róla, hogy a Netflix előfizetők Kanadában még több szigorításra számíthatnak.

Az alapcsomag többé nem lesz opció a kanadai előfizetők számára.

Ez azt jelenti, hogy az országban csakis a reklámokkal kiegészített alapcsomag, a standard és a premium lesz elérhető, a sima alapcsomag már nem. Akinek már van alapcsomagja, annak megmarad, de ha lemondja, már nem fizethet elő az alapszintre. Kanadában az alapszint 9,99 kanadai dollár volt havonta, míg a hirdetésekkel teli alapszint 5,99 dollár. Nálunk Magyarországon a következőképpen fest az árazás, hiszen itthon még a hirdetésekkel teli csomagot nem vezették be.

Miután a Netflix korábban azt mondta, hogy soha nem fog hirdetésekkel támogatott opciót kínálni, 2022 novemberében pontosan ezt tette, így elindult az új csomag Kanadában, az Egyesült Államokban és tíz másik országban.

Most azzal, hogy megszünteti az alapcsomagot, a streamingszolgáltató még több ügyfelét szeretné a reklámokkal teli csomag felé terelni. Az indoklás egyszerű: ez előnyös a Netflix számára. 2023 első negyedévében az Egyesült Államokban a Netflix hirdetésekkel telepakolt szintje több pénzt hozott, mint a normál csomag.

Egyelőre semmi jel nem utal arra, hogy a Netflix a közeljövőben nálunk is megszüntetné az alapcsomagot. Addig legalábbis biztosan nem, amíg hozzánk is el nem ér a reklámokkal elérhető alapcsomag. Ha azonban ez megtörténik, és a Netflix számára nálunk is jobb eredményeket hoz, akkor akár hozzánk is elérhet ez a változás. Lehet, hogy nem fogjuk megúszni a reklámokat a Netflixen, hacsak nem váltunk drágább csomagra.

Ezt láttad?

A The Boys 4. évada még annál is betegebb, mint amit eddig láttunk

×