Újabb frissítés érkezett.

Lassan két hete, hogy megérkezett a Warzone és Modern Warfare II legutóbbi frissítése. Az új szezont magukkal hozó csomagok mindig érdekesek. Új multiplayer pályák, friss fegyverek és rengeteg kisebb-nagyobb fejlesztés kíséri ezeket. Ezúttal a Warzone rajongók kiemelten örülhettek, hiszen a Season 2-es Ashika Island után egy újabb helyszínen mérhetik össze tudásukat.

Minden kezdet nehéz, ez a Call of Duty világában sincs másképp. A fejlesztők kiemelten monitorozzák ilyenkor a meccseket, hogy átfogó képet kapjanak a Vondelen uralkodó állapotokról. Az első pár hétben kifejezetten gyorsan reagálnak a közösség visszajelzéseire, ha a saját méréseik is alátámasztják ezeket. Nem véletlen, hogy pár napja módosítottak is Vondel első körén, hogy lassabban terelje a játékosokat.

Ezúttal pedig a ködhöz nyúltak hozzá!

Vondel egyik nagy újítása, a Resurgence és DMZ módokban megjelenő dinamikus köd. Nem is akar több lenni annál, mint amit sejtet. A dinamikusság a köd mértékére is utal, azaz előfordulhat, hogy csak minimálisan módosul a látótávolság, de akár az is, hogy méterekre látunk csak. Papíron DMZ-ben dominánsabb, Resurgence módban kevésbé. A játékosokat azonban érezhetően zavarta ez, így a fejlesztők hétfő délután jócskán finomították annak esélyét, hogy köddel találkozhassunk Resurgence tűzharcok közben. Remélhetőleg így már nem kell a látótávolság miatt aggódnunk.

Új életet lehelne a Warzone-ba? – Ez a Call of Duty egyik legnagyobb hiányossága

×