Kontrollerhez készült? - Ezért viselkedik furán a Warzone és a MW II egérrel
Ismét érzékeny téma került elő.
Ismét érzékeny téma került elő.
Ismét érzékeny téma került elő.
Szinte minden multiplatform FPS, TPS címnél előkerült már a kontroller vs. egér vita. Az esetek nagy részében a játék célzás rásegítését szokta kritizálni a közösség. Sok esetben úgy érzik az egeres játékosok, hogy az Aim Assist a kelletténél jobban segít a kontrolleres felhasználóknak.
A másik oldal természetesen ennek ellenkezőjét állítja, nem is lehet egyértelmű döntést hozni a témában. Az mindenesetre eléggé árulkodó, hogy sok profi COD játékos és tartalomgyártó PC-n is kontrollerrel farmolja a killeket, nem csak konzolon. Szintén régi kritika volt a játékosok részéről, hogy a Warzone (2) és Modern Warfare II célzása furának tűnik, ha a klasszikus egér, billentyűzet kombinációt használjuk
Looks like this is the reason why WZ2 feels like ass on MnK.
TLDR: for some unknown reason, IW went with a design decision to have bullets originate from the barrel of the gun instead of the center of the screen, which can feel very wonky for mouse input but doesn’t really… pic.twitter.com/pFXkCUjHnf
— LG HusKerrs (@HusKerrs) June 19, 2023
Az is kiderülhetett, hogy miért!
A Luminosity Gaming profi játékosa és tartalomgyártója, HusKerrs foglalta össze a követői számára legkritikusabb pontokat:
„Valamilyen ismeretlen okból az IW (Infinity Ward) úgy döntött, hogy a golyók a fegyver csövéből indulnak ki a képernyő közepe helyett, ami az egérrel történő bevitel esetén nagyon furcsa érzés lehet. A kontrollerek esetében azonban nem igazán számít.”
Hozzátette, hogy mivel a grafikus motorhoz köthető fejlesztésről beszélhetünk, így addig így is marad, míg meg nem érkezik egy új Warzone. Az év végén megérkező új COD cím sem segít majd ezen, hiszen a Warzone motorja a régi marad, csak a fegyvereket integrálják majd a Modern Warfare III-ból.
Kiderült, emelik-e a Game Pass árát, ha bekerül a Call of Duty