Random lopakodás veri ki a biztosítékot a WZ2-ben. Sokan esnek neki a fejlesztőknek az el-eltűnő lépéshangok miatt, ami hátrányt okozhat.

Bárki, aki játszott már valamilyen kompetitív online játékkal, tudja, hogy bizonyos hangjelzések észlelése gyakran az élet és halál közötti különbséget jelenti. A game-ekben általában vannak is olyan beállítások, amelyekkel kihegyezheted a füled egyes jelekre azzal, hogy például módosítod más hangok hangerejét, sőt, néha egészen részletes hangvizualizációs menüket kapsz. A Dexerto beszámolója szerint azonban a Call of Duty: Warzone 2.0 játékosai nagyon hiányolnak már valami hasonlót, mert a lépéshangok sok esetben egy az egyben eltűnnek.

Anyone who doesn’t think this is the worst footstep audio in gaming history is delusional. Embarrassing that a game of this caliber even considered a ranked mode.
by u/Klubhead in CODWarzone

 

„Aki szerint ez nem a játéktörténelem legrosszabb lépéshangja, az nem tudom mit gondol” – posztolta Klubhead Reddit-felhasználó, egy klippel együtt, amiben az látható, hogy rajtaüt egy olyan játékos, aki csendben, a semmiből bukkan fel, holott előtte végigsprintelt egy folyosót a támadáshoz.

A helyszínnek úgy kellett volna kongania a léptei alatt, mint a déli harangszónak.

„A lépéshang időnként teljesen eltűnik. Ember ennek a játéknak egyes részei szabályosan viccesek” – írta Skullyy. „A lépéshang a WZ2-ben több mint vacak, a legtöbbször szinte nincs is… Elképesztő, hogy rosszabbat tudtak csinálni, mint a WZ1-ben, ahol a footstep audio szintén egy szemétdomb volt” – osztotta meg egy másik redditező.

Forrás: ActiVision

Sokan megjegyezték, hogy a Warzone 2.0 bétájában a lépéshangok sokkal észlelhetőbbnek tűntek, így lehet bízni abban, hogy a fejlesztők fontolóra veszik az akkori állapot visszaállítását, vagy néhány hasznos beállítás hozzáadását. Egyelőre azonban hosszan szórakozhatunk a hangbeállításokkal, hogy a lehető legjobb összhatást érjük el.

De vannak itt más bajok is:

A Ranked sem segít, mélyponton a Warzone 2 játékosok száma

 

×