Nincs megállás.

Az Nvidia DLSS az RTX kártyák bevezetésével jelent meg a játékokban, gyakorlatilag egy AI/MI-val felturbózott dinamikus/csökkentett felbontásról beszélünk. A játék a képkockákat a natív (-ez a monitorunk felbontása-) felbontáshoz képest alacsonyabb értékkel számolja ki, de az Nvidia mérnökei által kifejlesztett mesterséges intelligencia olyan szinten feljavítja, hogy szinte észrevétlenül tárul a szemünk elé a látvány. Mindeközben persze kellemesebb FPS értékeket érünk el, hiszen alacsonyabb felbontáson számolt csak a videókártyánk.

Azóta megérkezett már a harmadik változat is, „apró” szépséghiba, hogy ezt csak az RTX 40-es videókártyák támogatják. Aggodalomra azonban semmi ok, a legtöbb cím a 2-es verziót preferálja, így régebbi, RTX 20, RTX 30 VGA-k tulajdonosaiként sem kell szomorkodni.

Már több mint 300 játékban elérhető az FPS növelés!

A Videocardz az Nvidia Technology Tracker nyomán szúrta ki, hogy sikerült átlépni a bűvös számot. Több mint 34 cím támogatja a DLSS3-at, 298 a DLSS2-t, míg öt játék kizárólag a DLSS 1-et. Szinte hetente bővül a támogatott játékok listája, sőt, pár napja egy Render szoftver is csatlakozott a sorba. Az elmúlt napokban az alábbi alkalmazások kaptak DLSS 3 vagy 2 támogatást:

  • D5 Render – DLSS3
  • Outlast Trials – DLSS2
  • Bus Simulator 21 – DLSS2
  • KartKraft – DLSS2
  • Voidtrain – DLSS2
  • Moon Runner – DLSS2
  • Ashfall – DLSS3 (béta júliusban)

Ezért lesz igazán ütős a DLSS3:

A játékipar nagy reménysége? – Ezért kiváló fejlesztés a Nvidia DLSS 3

 

×