15 év után elárulhatták a fejlesztők.

Ha a 2007-es Modern Warfare utáni Call of Duty játékok híres pályáit vesszük sorba, akkor lehet azért válogatni. Ott a kompetitív játékosok kedvenc duója, a Strike és a Slums. A Highrise és a Terminal pedig a Quickscope mágusok szívében hagyott örök emléket. Sok játékosnak, talán azoknak is, akik nem igazán rajonganak a COD szériáért azonban egy másik helyszín ugrik be.

A Shipment 2007-es debütálása óta szinte minden címbe bekerült, de sok másik játékban is találkozhatunk valamilyen porttal. 1v1 mérkőzésekre nem is kell jobb Shipmentnél vagy épp Rustnál, kikerülhetetlen helyszínei a játéktörténelemnek. Úgy tűnik azonban, hogy nem a fejlesztők tudatos döntésének köszönheti a sikert a jó öreg Shipment.

 

A pálya csak belsős tesztre készült!

Az Infinity Ward elárulta a Dexerto/CharlieINTEL csaptának, hogy Shipmentnek soha nem kellett volna napvilágot látnia éles címben. A 2007-es Call of Duty 4 belsős tesztjei során használták a fejlesztők, a split-screen funkciók próbálgatására. Valamiért azonban elfelejtették kivenni a kész fájlokból és akkoriban bizony a CD/DVD lemezekről nem lehetett már csak úgy eltávolítani. A többi pedig történelem. Utólag már bizonyára jót derülnek az eseten, ám érdekes belegondolnunk, hogy mennyi múlhat egy-egy elmulasztott kattintáson.

Nagyot nyert a Microsoft! – Az EU áldását adta az Activision Blizzard felvásárlására

 

 

×