Micsoda?! - A Call of Duty egyik legikonikusabb pályája véletlenül került be a játékba
15 év után elárulhatták a fejlesztők.
15 év után elárulhatták a fejlesztők.
15 év után elárulhatták a fejlesztők.
Ha a 2007-es Modern Warfare utáni Call of Duty játékok híres pályáit vesszük sorba, akkor lehet azért válogatni. Ott a kompetitív játékosok kedvenc duója, a Strike és a Slums. A Highrise és a Terminal pedig a Quickscope mágusok szívében hagyott örök emléket. Sok játékosnak, talán azoknak is, akik nem igazán rajonganak a COD szériáért azonban egy másik helyszín ugrik be.
A Shipment 2007-es debütálása óta szinte minden címbe bekerült, de sok másik játékban is találkozhatunk valamilyen porttal. 1v1 mérkőzésekre nem is kell jobb Shipmentnél vagy épp Rustnál, kikerülhetetlen helyszínei a játéktörténelemnek. Úgy tűnik azonban, hogy nem a fejlesztők tudatos döntésének köszönheti a sikert a jó öreg Shipment.
Infinity Ward says that the Shipment map, released first with COD4 in 2007, was never supposed to be released. It was an internal play test map that was accidentally left in the game with COD4.
"That was supposed to be a split-screen map, back when that was a thing."
"We just… pic.twitter.com/SPd9iUBed2
— CharlieIntel (@charlieINTEL) May 15, 2023
A pálya csak belsős tesztre készült!
Az Infinity Ward elárulta a Dexerto/CharlieINTEL csaptának, hogy Shipmentnek soha nem kellett volna napvilágot látnia éles címben. A 2007-es Call of Duty 4 belsős tesztjei során használták a fejlesztők, a split-screen funkciók próbálgatására. Valamiért azonban elfelejtették kivenni a kész fájlokból és akkoriban bizony a CD/DVD lemezekről nem lehetett már csak úgy eltávolítani. A többi pedig történelem. Utólag már bizonyára jót derülnek az eseten, ám érdekes belegondolnunk, hogy mennyi múlhat egy-egy elmulasztott kattintáson.
Nagyot nyert a Microsoft! – Az EU áldását adta az Activision Blizzard felvásárlására