A producer a PlayStation podcastban árulta el, hogy milyen felfogással készül a The Last of Us után legjobban várt két videojáték adaptáció.

Az HBO-n vetített The Last Of Us hatalmas sikere után (készül is a második évad) egyre több gamer kezd el foglalkozni két másik videojáték-adaptáció, az Amazon Prime-hoz került God of War és a Netflixnél pattogó Horizon készítésével. A legtöbben azért aggódnak, hogy a sorozatfeldolgozások képesek lesznek-e hozni az HBO-s túlélőhorror játékhű képi ábrázolását.

Mivel mindkét előkészítés alatt álló játékadaptáció egy-egy Sony-exkluzív alapján kerül kamerák elé, a szemek a japán kiadóra szegeződtek, hogy mondjon már valami megnyugtatót.

Forrás: Sony, HBO

A cég tavaly májusában jelentette be, hogy a God Of War élőszereplős tévéadaptációt kap az Amazon Prime-on, de azóta nagyon keveset mondtak a sorozatról. Sem a történet, sem a szereposztás, sem egy nyomorult megjelenési ablak nem került szóba. Közben bejelentették, hogy a Horizont feldolgozzák, egy Netflix tévésorozat formájában, de e projekt körül, ha lehet, még nagyobb csend honol. De a producer most végre megszólalt – vette észre a Gaming Bible. A The Last of Uson is dolgozó Asad Qizilbash (aki nem mellesleg a Gran Turismo és a Ghost of Tsushima adaptációiért szintén felel) a hivatalos PlayStation podcastban árulta el, hogy

„Ugyanazt a gondosságot és formulát fogjuk alkalmazni a Horizon és a God of War esetében is, amit a The Last of Usnál”.

A GoW-ról szólva hozzátette: „el fogjuk mesélni a játék történetét, mert megtehetjük, hiszen ez egy sorozat, így van rá időnk, és elég epizódunk is van ahhoz, hogy meg tudjuk csinálni. Megkapjátok a játék történetét, de találunk majd lehetőségeket arra is, hogy szélesebbre tárjuk a világot, és még több karakterrel találkozzunk, még több világot építsünk fel.”

Ez hihetetlenül izgalmas hír, hiszen a The Last of Us-t mind a kritikusok, mind a PlayStation-játékosok dicsérték, amiért hű maradt a forrásanyaghoz. A sorozat számos jelenetét és párbeszédsorát egy az egyben a játékból emelték át az élőszereplős formátumba, ami igazán jó visszhangra talált a rajongók körében. Nagyra értékelték azt is, hogy a The Last of Us-sorozat olyan karaktereket és történetszálakat is kibővített, amelyeket a játékban nem lehetett látni – ilyen volt például a váratlanul szívmelengető, drámai epizód Bill és Frank kapcsolatáról.

Egy olyan sorozat számára, mint a God of War, amelynek végtelenül mély története van, tökéletes platform a tévésorozat ahhoz, hogy kibővítse az univerzumot, és közelebbről megmutasson néhány fontos világot és személyt – például a játékban csak egy-egy jelenetre felbukkanó istenségeket.

Addig szépen bővül a franchise legutóbbi játéka is:

Brutális mennyiségű extra jött: elérhetővé vált a God of War Ragnarök DLC

 

×