Régóta panaszkodnak a játékosok.

Nem titok, hogy a jelenlegi COD érában hangsúlyosabb szerepet kapnak az AI ellenfelek, mint korábban. A Warzone 2-ben is felbukkannak, ám nem árulunk el nagy meglepetést, ha azt mondjuk, hogy a DMZ építkezik ezekre a legjobban. Az Escape from Tarkov és a Call of Duty szerelemgyerekeként megszületett DMZ az első napoktól kezdődően gép irányította ellenfelekkel várta a játékosokat.

A felhasználók több alkalommal is jelezték ezek erősségének túlzó mértékét a fejlesztőknek. Néha úgy tűnhetett, hogy javítottak rajtuk az Activision mérnökei, ám a valóság sajnos mást mutatott. Sokszor elképesztő távolságokról és hibátlan pontoságokról sorozzák már a játékosokat, esélyt sem adva a túlélésre.

It’s happening!!! They’re becoming sentient!!!!
by u/pudge1987 in CODWarzone

Úgy tűnik, hogy végre reagáltak a fejlesztők!

A Reddit népe szúrta ki, hogy a Warzone 2 / DMZ Trello oldalára felkerült egy új hibajegyzék. A fejlesztők több szinten is jegyezték a hibajelenséget. Elismerték, hogy valóban túl sok sebzést osztanak ki a botok, de a távolsággal és a botok számával sem stimmel minden. A játék megjelenése óta ilyen egyértelműen még nem jelezték hivatalosan a problémát, remélhetőleg most érdemi változás is történhet majd. Addig azonban nem kell meglepődnünk, ha Terminator szerepében tisztelegnek a botok. Érdekesség, hogy maga a kártya már február óta a Trello oldalon szerepelt, ám nem volt publikus. Remek kérdés, hogy mit csináltak a fejlesztők az elmúlt 2 hónap során.

A Season 3 ebbe is beleszólt – Ez lehet most a Modern Warfare II legjobb perkje

 

×