Sokan panaszkodtak az utóbbi hetekben.

A Warzone 2 és DMZ mód megjelenése óta több kritika is éri a játékot. Ezek közül rengeteget orvosoltak is a fejlesztők a Season 2-es frissítéssel. Kiemelt játékmechanikai változtatás például, hogy a megölt játékosokból és ládákból már a földre ömlik a loot két hete. Éppen úgy, mint a régi, eredeti klienses időkben.

A Season 1 utolsó heteiben a DMZ és WZ 2.0 AI változásai nem a kellő eredményt érték el. Egyszerűen túl nehéznek érezték a gépi ellenfeleket a játékosok, sok esetben tényleg nem ismertek lehetetlent az NPC-k. Több száz méterről is pontosan osztották a fejeseket vagy épp szúrták ki a játékosokat. A Warzone fejlesztői megígérték, hogy a Season 2-es frissítés erre is megoldást nyújt.

Az első két hétben azonban szinte erősebbnek tűntek az AI ellenfelek!

A játékosok szomorúan konstatálták, hogy sem az új szigeten, sem a régi térképen nem csillapodtak a kedélyek február 15-én. Úgy tűnik, hogy a fejlesztők is jogosnak ítélték a közösség kritikáját. Március elsején egy csendes frissítés keretein belül gyengítették a DMZ AI-t Al Mazrah és Ashika Island mapokon. Pontos számokat ezúttal sem tudunk, ám többen is pozitív tapasztalatokról számoltak be a frissítést követően. Ennek ellenére nem lenne rossz ismerni, hogy milyen értékeken módosított az Activision.

A fentieken kívül több bugfix is érkezett csütörtök délután, ám játékmechanikai változtatás csak a DMZ-ben fellelhető AI-t érintette. Ennek ellenére kevesebb hibajelenséggel találkozhatnak majd a játékosok, akár Battle Royale, akár DMZ módokban. 

Borítókép: YT

Hipfire módban is pusztító – Így szereld fel a Warzone 2 legújabb shotgunját

 

×