Nem követik el ugyanazt a hibát, amit más videojáték adaptációk, és már a tervezés fázisában tiszteletben tartják az eredeti történetet.

Bíztató csillagzat alatt születhet meg a God of War tévésorozat az Amazon Prime-ra, ahol minden jel szerint megtanulták a leckét a korábbi videojáték adaptációk hibáiból. A legkomolyabb figyelmeztetést a Gaming Bible szerint a Halo és a The Last of Us összehasonlítása hordozza: amíg előbbi kevésbé, utóbbi nagyon tiszteli az eredeti történetszálakat, és ennek meg is van az eredménye, hiszen sokkal sikeresebb tud lenni.

Minden valószínűség szerint inkább a The Last of Us példája lebeg majd az alkotók szeme előtt, amikor újabb és újabb videojáték tartalmakat álmodnak filmvászonra és tévéképernyőre, így az Amazon Studios-ra is kíváncsi szemek szegeződnek, hogy mit kezd az utóbbi pár év egyik legsikeresebb franchise-ával, a God of Warral. A cég részéről Vernon Sanders divízióvezető közölte, hogy a sorozat

„nagyon komolyan kötődni fog az eredeti alapanyaghoz, miközben önmagában is teljes lesz”.

Ezt a szép, de semmitmondó nyilatkozatot Katherine Pope, a Sony Pictures Television Studios elnöke – aki már belepillanthatott a fejlesztés korai fázisába – annyival egészítette ki a Deadline-nak, hogy „lenyűgöző erőfeszítéseket tesznek a világ felépítéséért és kiterjesztéséért”. Megtartják a játék minden értékét, de közben kibővítik, hogy a show önmagában is megállja a helyét. Kifejtette: kínosan ügyelnek rá, hogy a produkció egyszerre találja meg a közönségét a God of War meglévő rajongóbázisa, illetve az újonnan érkezők körében.

Tényleg megéri tisztelni az alapanyagot:

Sosem látott növekedés: egyre többen nézik a The Last of Us sorozatot

 

×