Tovább bonyolódik az amúgy sem egyszerű történet.

A Warzone 2.0-t rengeteg kritika érte az elmúlt időszakban. A legszomorúbb, hogy ezek jelentős része a battle royale és FPS/TPS játékok alap mechanikáját, a lövést is érintette. Az már november végén kiderült, hogy a visszarúgás mintázata sokkal véletlenszerűbb, így az RNG faktor jobban beleszól a tűzpárbajokra.

Nem is olyan rég az is napvilágot látott, hogy a Modern Warfare II és Warzone 2.0 fegyverek között eltérés mutatkozik. Mérhetően más néhány fegyver sebzése a két címben, miközben a többi esetben teljesen megegyezik. Nagy eséllyel ez is egy bug lehet, de a fejlesztők azóta sem reagáltak a felvetésre. Úgy tűnik, hogy tovább bonyolódik a történet, ismét érdekes adatokat sikerült mérnie a szakértőknek.

 

Máshogy sebeznek a fegyverek, ha armor van rajtunk?!

Az adatokat ezúttal is TrueGameData-nak a Warzone számainak nagy ismerőjének köszönhetjük. A mérései alapján néhány Warzone 2.0 fegyver máshogy sebez, ha van rajtunk armor, mint amikor csupaszon kapjuk be a találatokat. A legjobb példa erre az M4: páncél nélkül 18-at csíp le, míg páncélban már 20-at. Ez látszólag minden logikát nélkülöz, főleg annak függvényében, hogy a többi meta fegyvernél egyáltalán nincs ilyen különbség.

Az ilyen eltérések első körben nem is tűnnek soknak, ám kiváló magyarázatot adnak arra, hogy miért érzik a játékosok inkonzisztensnek a lövéseiket. Kritikus esetekben akár a meccs is múlhat ezeken az értékeken. Reméljük a Season 02-es frissítés az ilyen jellegű hibákat is javítja.

Borító: YT

Így változik a lootolás a Warzone 2 következő szezonjában

 

×