Végre készült egy tényleg élethű tankszimulátor: itt a Gunner, HEAT, PC!
Bár egy csomó játékban lehet harckocsikkal hentelni, kevés akad, amire akár csak ráfoghatnánk, hogy megközelíti a valóságot – nem úgy a GHPC!
Bár egy csomó játékban lehet harckocsikkal hentelni, kevés akad, amire akár csak ráfoghatnánk, hogy megközelíti a valóságot – nem úgy a GHPC!
Bár egy csomó játékban lehet harckocsikkal hentelni, kevés akad, amire akár csak ráfoghatnánk, hogy megközelíti a valóságot – nem úgy a GHPC!
A Radian Simulations indie játékstúdió harckocsi-szimulátora azon üdítő kivételek egyike, ami a lehető legteljesebb valóságélményt nyújtja. A legtöbb olyan játék, amiben tankot vezethetsz, szintén rendelkezik valamennyi realista tulajdonsággal, de a jármű igazi viselkedése inkább egy-egy elemből köszön vissza.
A GHPC-vel arra törekedtek a készítők, hogy egy népszerű németországi, elméleti csatatéren vívj valósághű ütközeteket, olyan tankkal, amiben
„részletes tűzvezérlő rendszerek működnek”
– írja az előzetes a PC Gamer szerint. A néhány napja megjelent játék a ’90-es évek végén, 2000-es évek elején létezett harci szimulátorok felépítését idézi: vannak kampányok, véletlenszerű összecsapások, kooperatív feladatok.
A páncélosokat főleg mesterséges intelligencia vezérelte ellenség támadja, ami a fejlesztők szerint furcsa érzés lesz a gamereknek, akik az elmúlt 1-2 évtizedben
rendesen elszokhattak az olyan valósághű irányítórendszerektől és sebzési modellektől, vagy lövedék röppálya-elemzésektől, amiket ők valósítottak meg a GHPC-ben.
A sérülések szintén nagyon élethű módon történnek: a páncél hasadása, vagy a robbanások keltette túlnyomás pont olyan hatást gyakorol a legénységre (megtiszteltetés volt velük szolgálni), mint a valós tűzharcban.
A Gunner, HEAT, PC! néhány napja jelent meg Steam-en, és jelenleg bevezető áras, szóval tíz százalékocskát a zsebedben is hagynak, ha megveszed.
GTA-sok bukták – Jövőre már szimulátorral is lehet itthon jogsit szerezni