A Netflix heteken belül elindíthatja a minden eddiginél kedvezőbb árazású csomagját, amiben reklámokkal szakítják majd meg a Stranger Things-epizódokat.

A Netflix minden eddiginél olcsóbb konstrukciójával valamiért nagyon szeretik ijesztgetni az embereket, általában a reklámokra hivatkozva. Így aki nem mindig jut túl a cikkek címein, az talán azt hiheti, hogy a szolgáltatót hamarosan ellepik a reklámok, melyek folyamatosan megszakítják az eddig gondtalan streaming-élményt.

A valóság természetesen ezzel köszönőviszonyban sincsen, a hirdetésekből ugyanis a meglévő előfizetők egyetlen másodpercet sem fognak látni. Ez kizárólag az újabb csomag része lesz, ami a reklámokért cserébe egészen jutányos, minden eddiginél alacsonyabb áron enged hozzáférni a szolgáltatás végtelen kínálatához.

Ez pedig egy kifejezetten jó opció lehet azoknak, akik sokallják a jelenlegi és egyre növekvő árakat, és emiatt tervezik lemondani az előfizetésüket, vagy eleve ezért nem is fizetnek be rá. Így viszont lesz egy olcsó lehetőség, hogy továbbra is letöltögetés és trükközgetés nélkül nézhessék a Netflixes filmeket és sorozatokat.

Hogy ez forintban pontosan mennyit fog jelenteni, azt nem tudni, de több pletyka a 7-9 dolláros küszöböt emlegeti. Ez Magyarországon szinte biztosan nem ennyi, hanem olcsóbb lesz, hiszen a hazánkban elérhető legbarátibb csomag 2490 forintban kóstál, a jelenlegi árfolyamokkal 1:1 számolva pedig a reklámos pakk ennél drágább lenne a 2890 forintra belőhető árával.

Azt viszont már nagyjából tudhatjuk, hogy mikor érkezik az olcsó hirdetéses csomag!

a Netflix már több ízben is nyilatkozta, hogy az olcsóbb konstrukciót még idén, 2022 vége előtt, de legkésőbb 2023 legelején szeretné bevezetni, de konkrétumokat sosem hallottunk. A vállalat azonban a színfalak mögött megállás nélkül dolgozik, és ha hihetünk a The Wall Street Journalnak, akkor már a hirdetőkkel folytatnak tárgyalásokat, akiknél már pontos dátummal házalnak.

Eszerint a Netflix új, olcsó csomagja leghamarabb 2022 november 1-én indulhat el.

A hirdetők emellett azt is elárulták, hogy a Netflix először csak 15-30 másodperces reklámblokkokban gondolkozik, vagyis nem kell attól félni, hogy valami hasonlóval találkozunk majd mint YouTube-on, ahol egy 5 perces videót simán megszakítanak 2-3-5 perces reklámokkal. Ez azt jelentené, hogy a Netflix működne a legrövidebb és legkevesebb reklámokkal a piacon (a tengerentúlon más szolgáltatóknál vannak már ilyen csomagok, de a Disney+ is tervez bevezetni egy hasonlót).

A Netflilx ugyanakkor azt sem engedné, hogy a hirdetők egymás fejére nőnének (a nagyok elnyomják a kicsiket), ezért azt is szigorúan meghatározta, hogy egy évben mennyit lehet összesen reklámozni a platformján. Cserébe rendkívül specifikusan helyezhetik el azokat: célozhatnak célcsoportokat, hirdethetnek konkrét műfajokban vagy kifejezetten a legnépszerűbb műsorokban, de lokalizált reklámokat is elhelyezhetnek a vállalatok. A gyerekprofilok viszont tabunak számítanak, ott semmilyen reklámot nem helyeznek el.

Brutális a mennyiség – Íme az összes film és sorozat, ami a Netflixre jön szeptemberben

 

https://leet.hu/akcios-szoftverek/

×