Nem mondjuk, hogy hátast fogsz dobni a különbségtől, de tény, hogy jelentősen olcsóbb lesz a streaming szolgáltató új előfizetési csomagja.

Jó ideje beszédtéma, hogy az egykor legnagyobb streaming szolgáltató kimaxolta a behúzható előfizetők számát, és az egyre csökkenő tendenciák miatt kezd komoly bajba kerülni. Erre többek között úgy reagálnak, hogy próbálják kivetni a hálójukat a meglévő accountok potyautasaira, illetve bevezetnek egy hirdetéses csomagot is, ami olcsóbb lesz, ám nem kevés reklámot kell eltűrni érte.

A Bloomberg kiderítette, hogy utóbbit hogyan tervezik beárazni

vette észre a The Verge. A portál emlékeztet: a szolgáltató jelenlegi 9,99, 15,49 és 19,99 dolláros díjai a legmagasabbnak számítanak a piacon, hiszen a nagy konkurens Disney+ alig kerül többe, mint a Netflix legolcsóbb előfizetése – magyarán eleve nagyon szignifikáns különbséget kell produkálniuk, és akkor még mindig okkal aggódhatnak, hogy a nézők benyelik-e a hirdetéseket.

Az új előfizetésnek meg lesz a maga előnye és fonákja: a Kids fiók tartalmai és az eredeti Netflix produkciók például reklámmentesek maradnak,

viszont minden mást úgy fognak hirdetésekkel megszakítani, hogy azokat nem lehet átlépni, és minden jel szerint ugrik a letöltés + offline nézés opció is.

Mivel a cég fennállása óta idén először csökkent a felhasználók száma – és ennek legfőbb oka alighanem a túl magas ár -, mindenképpen bevezetik az új megoldást, amivel annak függvényében, hogy az ügyfelek jelenleg mennyit perkálnak, több mint 50 százalékot lehet spórolni.

A most kiszivárgott információk alapján a reklámokkal bővült Netflix ugyancsak több lépcsős lesz:

a havidíját 7 és 9 dollár környékére fogják belőni.

Ahhoz, hogy „csak” ennyibe fájjon, a tartalom elején és közepén (óránként összesen négy percig) kell majd kibírni egy-egy reklámblokkot.

The Counterintuitive Tech Behind Netflix's Worldwide Launch | WIRED

 

Továbbra is kérdés ugyanakkor, hogy itthon mennyibe fog kerülni, mert a mostani díjak – szerencsére és egyelőre – nem követték le az összezuhant forint árfolyamváltozását, szóval a magyarok továbbra is 2.490, 3.490 és 4.490 forintos opciók közül választhatnak.

DE,

ha a dollár éppen aktuális (2022.08.27-i) középárfolyamával (kb. 413 forint) számolunk, akkor hamar kiderül, hogy a hirdetéses megoldás 2.900-3.700 forint közé esik, vagyis a mostani három reklámmentes csomagból akár kettőnél is drágább lehet. Nos, ezt biztosan nem hagyják, szóval arra tippelünk, hogy Te vagy kétezer forint körül fizethetsz majd elő rá, vagy 2.490-ért, miközben a többi díjcsomag ára megemelkedik. Kiderül…

A Netflix közölte: a reklámokat is tartalmazó díjcsomagot féltucat piacon már 2022 utolsó negyedévében bevezetik, míg a világ többi részén 2023 elején fog megjelenni.

Közben az újabb tartalmakat is elkezdték megszűrni:

Itt a vége, ennyi volt – Véget ér a Netflixes Esernyő Akadémia, de van jó hír is

 

https://leet.hu/vga-kartyak/

×