God of War Ragnarök: új támadások, fegyverek, pajzsok jönnek + van néhány gameplay fotó is!
Árulkodott egy jó nagyot a Santa Monica Studio az év egyik legvártabb játékáról. Kratos végre „játszhat a kajával”, közben néhány új cucca meg is ölheti.
Árulkodott egy jó nagyot a Santa Monica Studio az év egyik legvártabb játékáról. Kratos végre „játszhat a kajával”, közben néhány új cucca meg is ölheti.
Árulkodott egy jó nagyot a Santa Monica Studio az év egyik legvártabb játékáról. Kratos végre „játszhat a kajával”, közben néhány új cucca meg is ölheti.
Teljesen új szlogen mentén dolgozták ki a Kratos új lehetőségeit a God of War Ragnarök-höz. A Game Informernek nyilatkozó Mihir Sheth és Denny Yeh együtt összesen 17 évet töltöttek már el Kratos világában és vezető combat tervezőként komolyan hozzájárultak a játékok sikeréhez. Elárulták: a legújabb epizódnál irányt váltottak, mert azt akarták, hogy
a spártai „játszhasson kicsit az étellel”.
„Ez egy új belsős filozófia lett, és azt akartuk elérni vele, hogy [a Ragnarök] új utakat járva legyen még szórakoztatóbb és játékosabb, szóval tovább toltuk a határokat, hogy új játékszerekkel lehessen kijátszani stratégiákat és ellenségeket” – mesélte Sheth.
Az újságírónak hét percig betekintést is engedtek a csak hónapok múlva megjelenő játékba. A látottak alapján új mászó funkciót kapnak a Káosz Pengéi, egy eddig sosem látott pajzzsal korábban háríthatatlan találatokat is sikerült tompítani és Atreus ahhoz hasonló elementáris erő nyomait kezdi el mutatni, mint az apja. A játékmenetről néhány baromi bíztató screenshot is érkezett…
A két fejlesztő jelezte: Kratos cuccai nagyot fejlődtek, és erre a háromszög új funkciói világítanak rá. A gomb már nem csak a bárd visszahívására, vagy a két fegyver közötti váltogatásra jó, hanem arra is, hogy akkor töltsd fel a pengéket tűzzel és jéggel, amikor csak indokoltnak érzed, sőt, újfajta támadásokat tudsz majd indítani vele.
A pajzs szintén megújult, és ezennel meg is erősítették, hogy kettő is a rendelkezésedre fog állni. A vörösen izzó Dauntless Shield főleg gyors reagálásra és elementáris erejű visszavágásra lesz jó, míg a Stonewall Shield kritikusabb pillanatokban is jól szolgál:
kisebb tankká változtatja a spártait, és nagy erejű kinetikus energiát szabadít fel, de vigyázz, rosszkor elsütve magadat is kinyírhatod vele!
Ami azt illeti, a játék nagyobb kihívásnak ígérkezik, mint az elődje, és ezt a két tervező szintén visszaigazolta. Az ellenségek agresszívebbek és halálosabbak lesznek, így nagyobb erőfeszítésbe kerül majd legyőzni őket – persze továbbra is a nehézségi fokozat függvényében.
A God of War Ragnarök 2022. november 9-én jelenik meg, négyféle edition-ben, PlayStation 4-5-re.
Midgard mítoszai – Így készítenek fel a fejlesztők a God of War Ragnarökre